Tens una mirada estratègica sobre la gestió de persones i un fort compromís amb la cultura organitzativa i el desenvolupament del talent? Has liderat equips i projectes en entorns col·laboratius i transversals? Si a més t'interessen els valors i la missió del tercer sector,
aquesta oportunitat és per a tu.
Des d'
EULEN Flexiplán
, consultora especialitzada en gestió de talent, col·laborem amb una fundació en la recerca d'un/a
Responsable de Persones Transversal
. Aquesta figura serà clau per liderar les polítiques de gestió de persones de la fundació amb una combinació de visió estratègica i aplicació operativa, treballant estretament amb diferents equips i àrees.
El seu objectiu principal serà fomentar una cultura organitzativa inclusiva, cooperativa i plenament alineada amb els valors i la missió social del projecte.
Funcions principals:
* Dissenyar i implementar estratègies i polítiques de gestió de persones de forma transversal.
* Acompanyar els equips en processos de selecció, desenvolupament i avaluació del talent.
* Coordinar-se amb el Patronat i altres àrees transversals.
* Supervisar i donar suport a un equip directe de dues persones.
* Desenvolupar i posar en marxa projectes vinculats al benestar, cultura organitzativa, formació i desenvolupament.
* Impulsar processos de millora contínua en la gestió del talent i el lideratge compartit.
* Vetllar perquè les pràctiques de gestió de persones s'alineïn amb els marcs legals i ètics.
* Facilitar la comunicació entre àrees i fomentar el treball col·laboratiu en tota l'estructura.
Què t'oferim?
* Contractació directa amb l'empresa final.
* Projecte estable (contracte indefinit).
* Jornada completa de 40 hores setmanals, de dilluns a divendres, amb horari flexible.
* Model híbrid de treball.
* Incorporació a un projecte sòlid, amb vocació transformadora i impacte social real.
* Paquet retributiu segons la vàlua del perfil.
* Ubicació: Barcelona.
Perfil que busquem:
* Formació en Psicologia, Relacions Laborals, Dret, Sociologia, ADE o àrees afins.
* Experiència mínima de 8 anys en funcions similars, àmbits de gestió de persones, RRHH o desenvolupament organitzatiu.
* Haver treballat en organitzacions del tercer sector o en entorns complexos i transversals.
* Domini d'ofimàtica avançada (Microsoft Office).
* Nivell alt de català i castellà. Nivell d'anglès C1.
* Carnet de conduir i vehicle propi.
* Residència a Barcelona o rodalies.
* Visió estratègica amb orientació a resultats i a les persones.
* Excel·lents habilitats de comunicació, negociació i influència.
* Capacitat de lideratge horitzontal i treball col·laboratiu.
* Sensibilitat social, ètica professional i coherència amb els valors del tercer sector.
* Iniciativa, autonomia i capacitat per liderar canvis organitzatius.