Al Barça som
MÉS QUE UN CLUB
perquè tenim un ferm propòsit:
volem transformar el món a través de la nostra manera d’entendre l’esport, amb la nostra essència Barça, i amb el nostre compromís social.
Quina és la nostra essència?Tenim un estil propi... quan juguem volem guanyar, però sobretot volem jugar sense renunciar al nostre estil.Creiem en les diferents disciplines, per això competim amb 5 esports professionals diferents.Som un Club format per més de 144.000 socis i sòcies que prenen grans decisions democràticament.Treballem per garantir la igualtat d’oportunitats, lliures de prejudicis i la no discriminació per raons d'origen, gènere, discapacitat o edat, i fomentem la inclusió de la diversitat de manera equitativa entre totes les persones del nostre entorn.
Què busquem?Barça Licensing & Merchandising necessita incorporar una persona a la posició temporal de Brand Manager de l’equip de Marketing, amb l’objectiu de desenvolupar, implementar i gestionar estratègies de marca que assegurin el posicionament, reconeixement i creixement sostenible de la marca en el mercat a través del producte, alineades amb els objectius comercials i la identitat corporativa.
Funcions principals:
Desenvolupament de MarcaDefinir i mantenir la identitat de la marca (to, veu, valors, narrativa).Supervisar la coherència visual i verbal de la marca en tots els punts de contacte.Estratègia i PlanificacióDissenyar i implementar plans de màrqueting integrats centrats en la marca.Realitzar anàlisi de mercat, competència i tendències per a ajustar l'estratègia.Gestió de CampanyesCoordinar campanyes de comunicació i publicitat (on i offline).Col·laborar amb agències creatives, de mitjans i producció.Recerca i AnàlisiMonitorar indicadors clau de marca:
notorietat, percepció, engagement, etc.Executar i analitzar estudis de mercat i enquestes de satisfacció.Gestió de ProducteParticipar en el desenvolupament i llançament de nous productes.Alinear el branding amb els objectius de vendes i desenvolupament de producte.Comunicació i PRSupervisar la presència de la marca en mitjans, xarxes socials i esdeveniments.Ser ambaixador de la marca tant interna com externament.Gestió de PressupostAdministrar pressupostos assignats a l'àrea de branding i justificar la inversió.
Formació:
Llicenciatura en Màrqueting, Comunicació, Administració o carreres afins. Postgrau desitjable.
Experiència prèvia:
Experiència mínima:
2-3 anys en posicions similars
Eines i habilitats:
Coneixement d'eines d'anàlisis de mercat, CRM i plataformes digitals.Pensament estratègic i creatiu.Lideratge i gestió d'equips.Capacitat analítica.Excel·lents habilitats de comunicació oral i escrita.Català, Castellà i Anglès.