 
        
        Funcions i requisits de la vacant ADMINISTRATIU/VA - DEPARTAMENT LOGÍSTICA A Impremta Pagès, estem buscant una persona polivalent i proactiva per incorporar-se com a administratiu/va al departament de logística. Aquesta posició és clau per garantir un bon funcionament de les operacions diàries, des de l'atenció al client fins a la coordinació logística interna i externa.
Tasques principals Atenció al client (telefònica, per correu electrònic i presencial).
Organització de les rutes dels transportistes interns.
Coordinació i contractació de serveis de transport amb empreses externes.
Lliuraments presencials directament al client quan sigui necessari.
Suport al departament d'acabats, tant en tasques d'empaquetat com, si cal, col·laborant durant el procés d'acabats.
Requisits Experiència prèvia en llocs administratius.
Es valorarà experiència en el departament de logística.
Bon nivell d'organització, autonomia i capacitat per gestionar diverses tasques alhora.
Tracte amable i bones habilitats comunicatives amb clients i companys.
Coneixement bàsic d'eines ofimàtiques (Excel, correu electrònic, etc.).
Disponibilitat per fer tasques físiques (empaquetat, suport en producció).
Es valorarà positivament tenir carnet de conduir i vehicle propi.
Idiomes: català i castellà (nivell alt).
Condicions Condicions que ofereix l'empresa: de dilluns a dijous de 13:00 a 21:00 h, i els divendres de 11:00 a 19:00 h.
#J-18808-Ljbffr