Reconeguda fundació de llarga trajectòria social, que ofereix serveis a persones amb discapacitat intel·lectual, a través dels seus diferents centres, requereix incorporar un/a Administrativa Comptable.
En dependència de la Responsable d'Administració realitzarà les següents funcions:
• Comptabilització i facturació: factures de clients i proveïdors, bancs, caixes.
• Gestió de proveïdors (contractes, factures, pagaments etc).
• Gestió de remeses.
• Gestió d'impagats.
• Suport en la gestió administrativa de l'entitat.
• Gestió, seguiment i acompliment de RGPD (protecció dades).
• Col·laborar en la definició, implantació i seguiment de millores en processos.
• Suport en l'auditoria externa anual.
• Suport en gestió de subvencions públiques.
Es requereix:
- Formació de CFGS d'Administració (preferentment) o Llicenciatura/Grau en
ADE/Econòmiques/Empresarials. Es valorarà formació complementària en comptabilitat avançada.
- Aportar experiència mínima de 3 anys, en lloc similar, com a administratiu/a comptable, aportant
coneixements sòlids en comptabilitat analítica i organització administrativa.
- Usuari avançat d'eines ofimàtica, imprescindible domini d'Excel i SAGE (o similar).
- Persona compromesa i proactiva, amb rigor i gran capacitat organitzativa i resolutiva.
Oferim:
- Entitat referent en el sector.
- Projecte empresarial consolidat i en creixement.
- Contracte indefinit, jornada completa.
- Ubicació a Barcelona.
- Interessant paquet retributiu, negociable en funció valors aportats.