Descripción:
Per a important empresa del sector plàstic, amb projecció internacional i un sòlid recorregut al mercat, estem cercant un/a facility manager, en dependència directa del director de manteniment.
Les seves responsabilitats, entre d ́altres, seran:
- Identificar i implementar millores en tots aquells serveis que puguin optimitzar el desenvolupament de la producció de planta (facility services).
- Implementar les propostes dels diferents departaments, per tal de donar suport a i millorar l ́activitat principal de l ́empresa.
- Conèixer els diferents tipus de normatives tècniques que puguin afectar el desenvolupament dels seus projectes.
- Elaborar propostes, gestionar proveïdors i pressupostos i decidir si els projectes es duran a terme de manera interna o mitjançant un partner extern.
- Aportar solucions a les necessitats detectades, de forma proactiva i autònoma.
S ́ofereix:
- Incorporació immediata en una empresa sòlida i amb perspectives de creixement.
- Contracte indefinit a jornada completa.
- Horari: de dilluns a dijous, amb entrada entre 7h-8h i sortida a partir de les 16h. Divendres, de 7-8h a 14-15h.
- Retribució d ́acord amb l ́experiència, amb una part variable.
Es requereix:
- Persona amb facilitat per treballar en equip, dinàmica i autònoma.
- Capacitat d’organització i planificació, dots de comunicació amb proveïdors i proactivitat per resoldre incidències.
- Residència a La Garrotxa o comarques limítrofes.
#J-18808-Ljbffr