Introduccion:
Se requieren tócnicos en orientación y inserción laboral. Sector empresa: Administración póblica órea: Recursos Humanos Descripción puesto y funciones.: Aquesta oferta es gestiona des de BARCELONA ACTIVA com un procós d'incorporació urgent (PIU), per l'empresa FEMAREC, que necessita cobrir de forma immediata varies persones amb perfil: tócnic/a d'orientació i inserció laboral.Nomós s'enviaran els CV's que mós encaixin amb el perfil sol.licitat per l'empresa.Funcions i tasques:Fer entrevistes de selecció i acollida i analitzar la informació obtinguda.Identificar les competóncies transversals bósiques i ocupacionals.Diagnosticar el grau d'ocupabilitat.Elaborar, implementar i seguir un itinerari individual d'inserció.Dissenyar i impartir formació transversal i ocupacional per competóncies.Dissenyar i impartir formació en eines i canals de recerca de feina.Realitzar prospecció d'empreses, gestionar próctiques laborals i ofertes de feina.Inserir laboralment i fer seguiment post inserció. Treball amb suport.Coordinar-se amb entitats i professionals, referents assistencials, sanitaris i amb la famólia.Registrar totes les actuacions i gestions fetes a les eines especófiques predeterminades.Seguiment i avaluació continuada de tot el procós de millora d'ocupabilitat i inserció laboral.Responsabilitzar-se de la feina, tant l'atenció directa com la indirecta que s'hi vincula i de l'obtenció dels resultats qualitatius i quantitatius esperats.Donar suport en l'elaboració de Projectes i solólicituds d'ajuts i subvencions.Identificar les competóncies transversals bósiques i ocupacionals.Diagnosticar el grau d'ocupabilitat.Elaborar, implementar i seguir un itinerari individual d'inserció.Dissenyar i impartir formació transversal i ocupacional per competóncies.Dissenyar i impartir formació en eines i canals de recerca de feina.Realitzar prospecció d'empreses, gestionar próctiques laborals i ofertes de feina.Inserir laboralment i fer seguiment post inserció. Treball amb suport.Coordinar-se amb entitats i professionals, referents assistencials, sanitaris i amb la famólia.Registrar totes les actuacions i gestions fetes a les eines especófiques predeterminades.Seguiment i avaluació continuada de tot el procós de millora d'ocupabilitat i inserció laboral.Donar suport en l'elaboració de Projectes i solólicituds d'ajuts i subvencions.- Tipus de relació professional: Contracte- Tipologia de contracte: Indefinit- Nóm. Hores setmanals: 38h- Horari: Dilluns-dijous 7.30-15.30h Divendres 8-14h- Retribució brut anual: 22.062,32 euros bruts/any (1575,88 euros bruts mensuals per 14 pagues) Lugar de Trabajo: Barcelona Paós: Espaóa Provincia: Barcelona Requisitos: - Categoria professional: Tócnics mitjos i assimilats- Formació reglada requerida: Grau en Psicologia, pedagogia, psicopedagogia, educació social, treball social, etc.- Formació complementória: Formació en perspectiva de gónere.Nivell C de Cataló.- Temps d'experióncia: valorable experióncia en el sector- Coneixements informótics: Domini paquet office nivell usuari/a.Coneixements entorn google (google Classroom, meet, drive...) i formació d'eines digitals.- Altres requeriments especófics: Certificat negatiu de delictes de naturalesa sexual.Nivell C de catalóConeixement del colólectiu de risc, en especial persones amb discapacitat i/o trastorn mental.Coneixement dels recursos i normatives laborals i assistencials. - Competóncies personals mós desenvolupades: Autocontrol, Autoconfianóa, Treball en equip i Cooperació, Empatia, Aprenentatge i utilització de coneixements, Compromós amb l'Organització, Planificació i organització, Iniciativa, Orientació a l'assoliment, Comunicació- Idiomes: Cataló - Avanóat Se Ofrece: Possibilitat de continuótat Salari: 1575,88 euros bruts mensuals per 14 pagues. Horari: 38h setmanals. Incorporació immediata. Competóncies imprescindibles: Organització, Responsabilitat, Orientació al client extern, Capacitat d'Anólisi, Lideratge d'equip, Raonament verbal, Capacitat de negociació, Capacitat de feina, Flexibilitat, Adaptabilitat, Polivalóncia, Treball en equip, Habilitats comunicatives, empatia i escolta activa. Información adicional Requerimientos de idiomas cataló nivell C Conocimentos de informótica Domini paquet office nivell usuari/a. Habilidades comunicación, negociación, orientación al cliente, planificación, flexibilidad, etc Retribución 22.000 euros brutos/aóo
Requerimientos de oferta profesional
Formación adicional Experiencia requerida Tipo de contrato
Gracias por contactar con nosotros, si se adecua y estó interesado en esta oferta, inscróbase cumplimentando los datos del formulario y adjunte su curróculum vitae, nosotros recibiremos dicha información y si es uno de los candidatos preseleccionadoscontactaremos en breve con usted para realizar una primera toma de contacto.