**Comptem amb un projecte sólido a una empresa que aposta per la diferenciació i l'excel-lència on a més podràs tenir formació a càrrec de l'empresa, tant de lloc ofert com relacionada amb PRL.****Si tens formació i experiència en llocs de tècnics RRHH, t'agrada treballar en equip i comptes amb dots de lideratge i comunicatius i cerques una oportunitat on poder créixer en el sector, estem desitjant poder-te conéixer.**Les funcions a portar a terme seran:- Gestió d’Altes i baixes TGSS, contractació, nòmines, entrada de variables, càlculs IRPF, comprovació, SILTRA, Model 11 i 190, CRA.- Executar les actuacions previstes al Pla Estratègic de Recursos Humans, planificant satisfactòriament el seu treball.- Garantir als clients interns i externs un servei de qualitat en la resposta i la solució de les incidències.- Garantir que les actuacions de Recursos Humans de la seva planta es realitzin tenint en compte la normativa vigent i el conveni col-lectiu aplicable.- Proveir de la informació necessària, en temps i forma, els departaments clients que facilitin el control econòmic i de recursos.- Mantenir una xarxa de comunicació eficient amb els clients, necessària per desenvolupar polítiques preventives de cara a possibles situacions actuals o futures de conflictes o incidències.- Formar part de l'Equip d'Alarma i Evacuació del Pla d'Emergències de l'empresa com a suplent.**S'OFEREIX**- Contracte indefinit directe per empresa- Jornada completa- Horari de dilluns a dijous de 08:30h a 18:00h i divendres 08:00h a 14:00h.- SBA: 21-27.000 €.- Formació a càrrec de l’empresa- Diplomatura en Relacions Laborals, Graduat Social o Llicenciatura en Psicologia, Administració d'Empreses, Dret o Ciències del Treball.- Experiència d'almenys 2 anys en llocs de tècnics RRHH.- Idiomes: català, castellà i anglès.- Coneixements d’informàtica.