AXXON selecciona perfil AMINISTRATIU FINANCER I RRHH (H/D) per una empresa líder en el sector dels taps i tancaments de plàstic, reconeguda internacionalment ubicada a la província de Girona. La persona seleccionada donarà suport a la gestió econòmica i de personal de l’empresa, assegurant el compliment de les polítiques internes, la normativa legal vigent i l’eficiència dels processos administratius, comptables i laborals, reportant directament a la direcció del departament.Funcions principals- Gestionar la comptabilitat diària (assentaments, conciliacions bancàries, facturació, control de despeses).- Donar suport en l’elaboració de pressupostos, informes financers i previsió de tresoreria.- Preparar i revisar documentació per a auditories o presentacions fiscals.- Coordinar-se amb assessories externes per a temes comptables, fiscals o legals.- Suport per gestionar l’administració laboral del personal (contractes, altes i baixes, nòmines, permisos, vacances).- Mantenir actualitzats els expedients del personal i vetllar pel compliment de la normativa laboral.- Col·laborar en iniciatives de desenvolupament i benestar laboral.S’ofereix- Projecte estable i amb possibilitat de desenvolupament.- Horari: De dilluns a dijous: 7:30 a 16:30. I els divendres 7:00 a 15:00.- Salari inicial de 27000 bruts anuals.Formació- Formació en Administració i Direcció d’Empreses, Economia, Relacions Laborals o similar.- Valorable Máster en RRHH.Coneixements- Experiència prèvia de 2-3 anys en tasques similars (comptabilitat i RRHH).- Coneixements de programari comptable i de gestió de personal (Microsoft Dynamics AX12).- Domini d’Excel i eines ofimàtiques.- Bon nivell de català i castellà (oral i escrit).- Nivell avançat d’anglès parlat.Competències i habilitats- Perfil proactiu, polivalent i amb excel·lents habilitats comunicatives.#J-18808-Ljbffr