Overview Informació General
Referència: 25FUBPTGASAdMTSTCI17107
Naturalesa: Plaça nova
Títol: Tècnic Superior o Tècnica Superior en l'àmbit del Digital Marketing i social media
Tipus plaça: FUB
Tipologia: PTGAS
Any acadèmic: 2025 - 2026
Inici Convocatòria: 24-11-2025
Final Convocatòria: 09-12-2025
Àrea o Servei principal: Àrea de Màrqueting
Descripció del lloc de treball
Descripció
La UVic-UCC és una universitat de la Catalunya Central, amb un compromís especial per l'ensenyament de qualitat, la recerca innovadora i la internacionalització. L'Àrea de Màrqueting és la responsable d'implementar les polítiques de captació, promoció i fidelització de la Universitat. Els principals objectius són la captació d'estudiants de nou accés de les titulacions oficials i de l'oferta de formació contínua i la fidelització dels estudiants actuals i dels públics prescriptors, amb l'objectiu de fomentar el sentiment de pertinença a la UVic de tots els públics que hi estan vinculats. Alineat amb l'estratègia de les polítiques de comunicació també treballa per millorar el posicionament de la imatge corporativa a través de la gestió del web, les xarxes socials i els diversos canals digitals. És present a les fires, organitza la jornada de portes obertes, les xerrades d'orientació universitària, els tallers especialitzats i crea les campanyes de publicitat i les estratègies de dinamització. Aquest conjunt d'activitats fan que l'Àrea de Màrqueting detecti de seguida les tendències i les necessitats d'informació dels diversos públics, imprescindibles per a la presa de decisions estratègiques.
Funcions i Tasques Definir i implementar campanyes digitals i estratègies de social media orientades a la captació i fidelització d'estudiants.
Gestionar les xarxes socials institucionals (Instagram, TikTok, Facebook i altres comunitàries).
Coordinar i fer el seguiment dels influencers i estudiants ambaixadors de la UVic.
Planificar i ejecutar campanyes de màrqueting digital (SEO, SEM, inbound màrqueting, email màrqueting, display, etc.).
Dissenyar, gestionar i optimitzar el web institucional, participant activament en els processos de construcció, evolució i millora de l'experiència d'usuari.
Analitzar mètriques digitals i socials, elaborant informes per a la presa de decisions.
Detectar tendències en social media i màrqueting digital, proposant noves eines i processos (IA, automatització, etc.).
Requisits Decret d'homologació dels títols del personal docent i investigador i personal tècnic de gestió, d'administració i serveis Segons el Reial decret 889/2022 (Reial Decret 889/2022), l'homologació dels títols expedits a l'estranger habilita per a l'exercici d'una professió regulada a Espanya.
Les persones que presentin la seva candidatura a convocatòries de personal docent i investigador (PDI), i personal investigador (PI) sense docència, i que no disposin de l'homologació de la titulació requerida a la convocatòria, poden presentar, juntament amb la traducció del títol a l'espanyol, la declaració d'equivalència del títol tramitada a l'estat espanyol. També és vàlid el document de sol·licitud d'aquesta declaració, amb el compromís de presentar la declaració oficial d'equivalència en un termini màxim de 3 anys (el no compliment d'aquest compromís porta a la rescissió del contracte amb la institució, d'acord amb l'article 49 b) del Reial decret legislatiu 2/2015, de 23 d'octubre, pel que s'aprova el text refós de la Llei de l'estatut dels treballadors).
Les persones que presentin la seva candidatura a convocatòries de personal tècnic de gestió, d'administració i serveis (PTGAS) i que no disposin de l'homologació de la titulació universitària que calgui presentar en l'àmbit objecte de la convocatòria, poden presentar, juntament amb la traducció del títol a l'espanyol, la declaració d'equivalència del títol tramitada a l'estat espanyol. També és vàlid el document de sol·licitud d'aquesta declaració, amb el compromís de presentar la declaració oficial d'equivalència en un termini màxim de 3 anys (el no compliment d'aquest compromís porta a la rescissió del contracte amb la institució, d'acord amb l'article 49 b) del Reial decret legislatiu 2/2015, de 23 d'octubre, pel que s'aprova el text refós de la Llei de l'estatut dels treballadors). En el cas que presentin titulació no universitària, han de presentar l' homologació del títol segons la normativa de regulació específica en funció del país d' origen.
Títol Cicle Formatiu de Grau Superior en l'àmbit del màrqueting o afins
Acreditació del nivell de suficiència de llengua catalana (nivell C1) o estar en condicions d'obtenir-lo.
Acreditació del nivell B2 d'anglès o estar en condicions d'obtenir-lo.
Experiència en SEO,SEM i campanyes digitals
Experiència en gestió de xarxes i comunitats digitals
Experiència en la construcció i gestió de web's institucionals
Formació en l'àmbit de màrqueting i comunicació i vendes
És obligatori adjuntar un document amb l'enllaç a un vídeo de presentació on la persona candidata exposi la seva trajectòria, expertesa i la contribució que pot aportar enrelació amb les funcions de la plaça.
Altres Requisits: És necessari tenir carnet de conduir. És necessari tenir vehicle propi. Disponibilitat per a viatjar.
Es valorarà titulació universitària de l'àmbit de màrqueting i comunicació i altres formacions específiques en social media, IA, màrqueting digital i gestió web
Competències Assoliment
Iniciativa
Orientació a l'assoliment
Planificació i organització
Preocupació per l'ordre i la qualitat
Gestió De L'equip
Treball en equip i cooperació
Gestió Personal
Autoconfiança
Autocontrol
Compromís amb l'organització
Flexibilitat i gestió del canvi
Influència
Comunicació
Empatia
Orientació a l'usuari
Pensament
Aprenentatge i utilització dels coneixements
Creativitat
S'ofereix Incorporació dins el grup professional de PTGAS, Personal Tècnic de Gestió i d'Administració i Serveis en la categoria de Tècnic o Tècnica Superior
Tipus contractació indefinida
Jornada a temps complet
Salari brut anual: 32.328,90 €
Consulta aquí els avantatges de treballar a la UVic-UCC
Inscriure'm
Anteriorments hi havia contingut relacionat amb la taula i enllaços diversos que s'ha exclòs per mantenir l'estructura clara i rellevant.
#J-18808-Ljbffr