Institut Català de Retina necessita incorporar un/a Auxiliar Administratiu/va pel Recursos Humans
Quines seran les teves funcions principals?
 * Atenció a la recepció: trucades, visites i missatgeria
 * Donar suport al Departament de Recursos Humans en tasques administratives diverses i d'arxiu de documentació
 * Suport en els processos d'acollida i formació inicial a les noves incorporacions
 * Preparar i gestionar documentació i material de benvinguda
 * Fer seguiment de registres de jornada, vacances i permisos
 * Gestió de comandes, serveis interns i targetes o xecs restaurant
 * Suport en prevenció de riscos laborals
 * 
 o Suport a diferents departaments en funcions administratives (compres, facturació etc.)
Requisits mínims
Què necessitem de tú?
 * Cicle Formatiu de Grau Mitjà o Superior en Administració, Documentació Sanitària o similar
 * Experiència prèvia en tasques de recepció o administratives preferiblement en sector sanitari
 * Domini del català (nivell nadiu o equivalent) i castellà fluid
 * Coneixements d'ofimàtica (Excel, Word, Outlook) i gestió de correu electrònic
Es valorarà:
 * Experiència en departaments administratius o de recursos humans
 * Coneixement d'eines com A3, Denario o similars
 * Experiència en atenció al client/pacient
 * Capacitat per gestionar múltiples tasques simultàniament
Perfil responsable, amb una actitud proactiva i resolutiva
Què t'oferim?
 * Contracte indefinit inicial
 * Jornada completa
 * Horari de dilluns a divendres (matins i tardes a determinar)
 * Retribució segons conveni
 * Incorporació prevista a finals d'octubre o inicis de novembre
Per què unir-te al nostre equip?
 * Treballaràs en una clínica d'avantguarda amb tecnologia capdavantera
 * Formaràs part d'un entorn de treball col·laboratiu i dinàmic, amb possibilitats reals de créixer professionalment
Si tens ganes d'assumir nous reptes i aportar el millor de tu en un entorn especialitzat, aquesta és la teva oportunitat. Apunta't
Institut Català de Retina