País- España- Provincia- Barcelona - Barcelona- Fecha límite Inscripción- 31/05/2025- Categoría- Administración y Finanzas**Información de la ONG**Cruz Roja Española**Valoración**(58 valoraciones)**info**% de respuesta: 61,36%**info****Objetivo**:Busquem incorporar dos controllers en el programa/projecte de Recursos econòmics amb l’objectiu de realitzar seguiment i anàlisis del pressupost de la entitat amb l’objectiu de controlar que s’està complint segons l’establert.Quines seran les teves funcions:- Elaboració pressupost anual de l’entitat.- Control i seguiment analític del compliment del pressupost.- Anàlisis de les possibles desviacions, proposta de mesures correctores.- Elaboració de projeccions trimestrals.- Revisió i assignació de les diferents despeses imputables en els projectes.- Revisió assignacions costos personal i hores.- Tasques administratives associades al àmbit de control pressupostari.- Preparació dades econòmiques per la presentació a subvencions, i/o requerides per administracions o altres entitats.- Collaborar en el desenvolupament i implementació de la normativa de la entitat i procediments de control.Incorporació: Immediata- Contracte: Indefinit- Jornada laboral: i horari Jornada completa, horari de dilluns a divendres- Centre de treball: Carrer Joan D’Àustria 120, 08018 Barcelona- Grup professional i Conveni Collectiu d’aplicació: Conveni propi Creu Roja Barcelona.- Número vacants: 1**Perfil**:- Formació Diplomatura o grau universitari en Econòmiques, Empresarials o ADE- Experiència 1 any en posicions similars.- Coneixements d’ idiomes Català i Castellà entès, parlat i escrit- Competències tècniques i transversals Coneixements sòlids en comptabilitat, domini avançat en Excel. Persona responsable, proactiva, capacitat per desenvolupar-se amb autonomia, ordenada, metòdica amb capacitat de priorització i gestió del temps, bona disposició treball en equip.- Orientació a la vulnerabilitatValorarem:- Ser personal laboral o voluntari/a actiu/va de Creu Roja o pertànyer a algun dels col-lectius de població vulnerable contemplats en el Pla d’Ocupació de Creu Roja.- Experiència Power Bi. Entorn Office 365. Office: Word, PowerPoint.- Valorable formació postgrau/màster control de gestió o similar.**Competencias**:Analizar y resolver problemas, Iniciativa y autonomía, Flexibilidad, Capacidad para liderar iniciativas, Organización y planificación, Fiabilidad técnica y personal, Comunicación interpersonal, Trabajo en equipo, Diplomacia y “saber estar”- **Nível**:Empleado- **Tipo de contrato**:Jornada completa- **Duración**:Indefinido- **Salario**:Entre 24.001 y 30.000 € bruto/anual- **Estudios mínimos**:Diplomado- **Experiência mínima**:Al menos 2 años- **Fecha de inicio**:08/05/2025- **Nº de vacantes**:1