Descripció de l'oferta ADMINISTRATIU/VA POLIVALENT- ÀREA COMPTABLE a Comarca Maresme
Important Assessoria Comptable i Fiscal ubicada a la zona de l'Alt Maresme/Blanes, amb molts anys de trajectòria i reconeguda a la zona, busca incorporar de manera sólido un/a administratiu/va polivalent per l'àrea de comptabilitat.
Funcions i requisits de la vacant
Funcions principals:
- Control i gestió de caixa.
- Tramitació i seguiment de reclamacions de factures.
- Registre i manteniment de comptes.
- Gestió de llibres comptables i presentacions comptables.
- Suport a altres departaments segons necessitats.
- Atenció i suport al client.
Condicions que ofereix l’empresa
Horari complet 40h/setmanals amb diferents opcions de flexibilització; contracte directe d'empresa.
Requisits i experiència
Per la sortida de la vacant s’admeten els següents perfils:
- Graduat/ada amb titulació Altres
- Diplomatura amb titulació Altres
- FP II amb titulació Administratiu i Comercial
- Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Administració
- BUP amb titulació BUP
- Cicles Formatius de Grau Mitjà amb titulació Administració
- Certificats Professionals amb titulació Administratiu/va comptable (ADGA40)
- Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Administració i finances
Experiència en gestió administrativa, no cal experiència en temes comptables.
Nivell d'experiència i Altres requisits
- Residència a l'Alt Maresme o bé Selva Marítima, preferentment
- Capacitat d’organització i treball en equip
- Bona atenció al client i comunicació efectiva
Si esteu interessats, adjunteu un currículum actualitzat i responreu les preguntes que formulem. Gràcies.
#J-18808-Ljbffr