A Doble Via t'estem buscant! Si ets una persona amb iniciativa, dinàmica, entusiasta, amant del treball en equip i sents passió per atendre a les persones, envia'ns el teu currículum. Volem que formis part d’un gran equip!
Amb 25 anys d'història, oferim serveis integrals de gestió d’equipaments i programes d’acció social i cultural, d’educació, d’animació sociocultural i dinamització comunitària, així com assessoria i acompanyament en el disseny i planificació d’iniciatives en aquests àmbits d’actuació, en totes les etapes de la vida, des de la infantesa fins la vellesa.
Tindràs l'oportunitat de treballar, formar-te i créixer a nivell professional en un entorn dinàmic. Som una cooperativa que aposta per les persones i estem compromesos amb la igualtat d'oportunitats i la igualtat de gènere.
Estem buscant monitors/es de menjador a les nostres escoles públiques situades a Sant Cugat del Vallès. La teva funció principal serà supervisar i proporcionar atenció als nens i nenes durant l'hora del menjador als nostres centres educatius. La teva tasca és essencial per garantir un ambient segur i agradable mentre els estudiants gaudeixen del seu àpat i temps de descans.
Què oferim?
* Incorporació immediata
* Horari: dilluns a dijous de 14:30 a 15:30h
* Possibilitat de continuïtat i promoció dins d'una empresa sòlida, amb anys d'història i en constant creixement
* Contracte laboral temporal (6 mesos) amb possibilitat de contracte fix discontinu
* Jornada parcial (4 hores - jornada setmanal)
* Salari mensual brut des de 150 fins a 160 euros
Si vols formar part d’una gran empresa, vine a treballar amb nosaltres!
* Carnet de monitor/a de lleure
* Valorable estudis de Grau (Magisteri, Pedagogia, Educació Social...)
* Experiència prèvia treballant amb nens/es
* Habilitats de comunicació efectiva i paciència per interactuar amb els nens/es de manera positiva
* Capacitat per mantenir la calma i prendre decisions ràpides en situacions d'emergència
* Responsabilitat i atenció als detalls per garantir la seguretat dels nens/es durant l'alimentació
* Capacitat per treballar en equip i col·laborar amb altres membres del personal
* Coneixements bàsics d'higiene i manipulació d'aliments
* Disponibilitat horària durant l'horari del menjador a les escoles
#J-18808-Ljbffr