PPerfumeria Júlia necessita incorporar a la seva organització un/a BRAND MANAGER /ppEts una persona creativa, estratègica i t'encanta el món de la perfumerIa selectiva i el retail? /ppLlavors et volem al nostre equip! /ppPRINCIPALS FUNCIONS i RESPONSABILITATS: /ppImplementar l’estratègia de marca /pulliImplementar la proposta de Valor, Missió, Visió i personalitat de la marca. /liliAssegurar la coherència en tots els punts de contacte (online, offline, productes, comunicació). /li /ulpGestió de la identitat visual i verbal /pulliSupervisar l’ús correcte del logo, colors, tipografia, to de veu, etc. /liliTreballar amb dissenyadors i agències per mantenir la consistència visual. /li /ulpPlanificació de campanyes de màrqueting /pulliCrear i implementar campanyes publicitàries i promocionals. /liliCoordinar accions de comunicació integrades (mitjans tradicionals i digitals). /li /ulpAnàlisis de mercat i consumidors /pulliInvestigar comportaments, preferències i necessitats del públic objectiu. /liliIdentificar oportunitats de millora o expansió en el mercat. /li /ulpGestión del portafoli de productes /pulliDesenvolupar i implementar llançaments, redissenys o discontinuació de productes. /liliAssegurar que cada producte reforci la promesa de la marca. /li /ulpRelació amb altres àrees /pulliCol·laborar amb equips de vendes, desenvolupament de producte, servei al client, etc. /liliAlinear els objectius de marca amb els objectius comercials de l’empresa. /li /ulpAvaluació de resultats /pulliAvaluar l’impacte de les accions de marca (brand awareness, engagement, vendes). /liliUtilitzar KPIs com Net Promoter Score (NPS), Share of Voice, etc. /li /ulpREQUISITS DEL LLOC DE TREBALL: /ppFormació acadèmica: /pulliTítol universitari en àrees com Màrqueting, Administració d’empreses, Comunicació i/o Publicitat. /li /ulpConeixements en màrqueting i branding: /pulliEstratègies de marca i posicionament. /liliInvestigació de mercats i anàlisis de consumidors. /liliGestió de campanyes publicitàries i comunicació de marca. /liliDisseny i desenvolupament d’identitat visual i comunicació. /li /ulpHabilitats analítiques: /pulliCapacitat per interpretar dades de mercat, mètriques de campanyes i tendències del consumidor. /liliUtilització d’eines d’anàlisis i software de gestió de dades. /li /ulpHabilitats creatives i de comunicació: /pulliCreativitat per desenvolupar idees innovadores que reforcin la marca. /liliExcel·lents habilitats de comunicació escrita i verbal para coordinar amb altres equips. /li /ulpConeixements en gestió: /pulliGestión de projectes i pressupostos. /li /ulpExperiència pràctica: /pulliHaver treballat en àrees relacionades com màrqueting, publicitat, comunicació o gestió de productes. /liliExperiència en campanyes de branding i en la gestió de relacions amb agències i proveïdors. /li /ulpS’OFEREIX: /pulliJornada completa 40 hores setmanals /liliFormació continuada /liliExcel·lent ambient de treball i autonomia /liliCultura de treball basada en el respecte, recolzament i aprenentatge mutu /liliIncorporació immediata en empresa líder al seu sector /liliLloc de treball ubicat a Esplugues de Llobregat (Barcelona) /li /ul