La persona s'encarregarà de gestionar les tasques administratives del departament d'atenció a clients, donant suport als tècnics de post-venta. Horari: Dll-Dj: de 8 a 17:30 // Dv: de 8 a 14:15
- Gestionar els desplaçaments del personal de SAT intervencions (billets d'avió, tren, cotxes de lloguer, hotels, visats, documents requerits pels clients per autoritzar l'entrada dels tècnics a les instalacions, etc.). - Preparació dels partes de treball de NGNY. - Registre dels partes de treball. - Registre d'incidències. - Gestió de contractes de manteniment. - Suport en la planificació i manteniment de l'agenda actualitzada dels tècnics. - Gestió i seguiment d'enviaments i recollides de recanvis de peces.
- Atenció telefònica i per correu electrònic. - Confecció de pressupostos de Serveis Tècnics. - Mantenir actualitzada la llista de recanvis (referències i preus). - Extracció de dades per informes mensuals.
- Experiència 3 anys. Serà molt valorable experiència previa en un role similar, o gestionant importacions/exportacions.
- TÍTOL FP DE GRAU SUPERIOR
- títol fp de grau superior - administració
- anglès (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)
- Competències / coneixements: - Persona ordenada, meticulosa, discreta, responsable i amb iniciativa/ proactiva - Habilitats comunicatives i orientació al client. - Capacitat de gestionar gran volum de feina - Capacitat de treballar amb poca supervisió - Capacitat de prioritzar - Nívell mig-alt d'Excel.
- Contracte laboral indefinit
- Jornada completa
El anuncio original lo puedes encontrar en Kit Empleo:
https://www.kitempleo.es/empleo/203355181/yr322-administratiu-amb-angles-atencio-clients-esplugas-llobregat/?utm_source=html
#J-18808-Ljbffr