A Grup Àltima estem en creixement i precissem incorporar personal per al nostre equip de Contact Center a Sant Boi de Llobregat.
Entre les teves tasques destacaran:
1. Realitzar la correcta atenció telefònica a les famílies.
2. Agendar les tramitacions amb les famílies i les companyies asseguradores.
3. Assessorar sobre les diferents opcions de serveis que podem oferir a les famílies.
4. Facilitar informació general relacionada amb els nostres serveis.
5. Resoldre incidències relacionades amb el servei.
6. Realitzar les gestions administratives.
Oferim:
* Contracte de substitució de llarga durada amb possibilitats d'incorporació.
* Jornades intensives rotatives de matins i tardes.
* Salari competitiu.
* Som empresa saludable: oferim suport psicològic, nutricional i social per als nostres treballadors i familiars.
* Assegurança mèdica col·lectiva en retribució flexible.
* Ticket Escola Bressol.
* Formaràs part d'un equip de professionals qualificats i amb bon ambient laboral.
* Formació inicial i continuada, amb els nostres formadors interns, per al teu desenvolupament personal i professional.
Demanem:
* Formació mínima CFGS o equivalent.
* Experiència de mínim 2 anys en vendes o assessorament al sector serveis, preferiblement a call center.
* Imprescindible residència propera al lloc de feina.
* Català nivell avançat.
* Molts valorable nivell de conversa en anglès.
* Valorarem molt positivament aportar experiència o formació al sector funerari o assegurances.
* Disponibilitat per treballar a jornada intensiva rotativa i dos caps de setmana al mes.
Si vols formar part d'una empresa referent en el sector, amb més de 450 professionals, no dubtis en enviar el teu CV. Forma part del nostre equip
#J-18808-Ljbffr