MISSIÓ
La seva missió és responsabilitzar-se de la renovació de permisos i llicències ambientals de les diferents plantes i empreses de Burés i, de les activitats que així ho requereixen.
Serà el responsable de Medi Ambient i prevenció de riscos laborals de les diferents instal·lacions, així com, de gestionar futurs projectes.
OBJECTIUS
Objectius a curt/mig plaç:
* Renovació dels permisos i les llicències ambientals de les diferents plantes.
* Optimitzar procediments.
* Conèixer perfectament la normativa.
* Gestió de residus tant rebuts com generats a l’empresa.
* Actuar com a vincle entre l’empresa i el client de residus. Fer el seguiment i portar tota la documentació associada a la gestió de residus.
Objectius generals
* Desenvolupar nous projectes pel desenvolupament de l’empresa.
* Responsabilitzar-se i proposar millores en matèria de PRL.
* Creació de permisos i de les llicències ambientals a les noves unitats de negoci.
FUNCIONS
Àrea tècnica
* Renovar llicències ambientals.
* Responsabilitzar-se de tots els permisos, certificacions, homologacions, ... necessàries per renovar llicències ambientals.
* Preparar projectes de noves llicències ambientals.
* Responsabilitzar-se de conèixer i complir la legislació i normes tècniques que ens corresponguin, tant actuals com futures.
* Vetllar per el respecte al medi ambient.
Tasques de producció de residus:
* Control dels residus que es generen a l’empresa.
* Supervisar la correcta segregació i gestió dels residus.
* Aplicar millores per reduir la generació de residus i el seu emmagatzematge.
* Procedimentar tasques a fi d’evitar i controlar els residus.
* Revisar i controlar el correcte etiquetatge dels residus.
* Acompanyar juntament als responsable a les inspeccions i controls que hi puguin haver a l’empresa.
* Sol·licitar pressupostos a tercers per a la gestió de residus interns.
* Sol·licitar recollida de residus als gestors.
Tasques de gestió de residus:
* Obrir i signar Fulls de Seguiment i Fitxes d’acceptació o Notificacions prèvies mitjançant el SDR.
* Control de qualitat de residus.
* Control de la documentació relacionada amb la gestió dels residus.
* Realitzar les Declaracions Anuals de Residus Industrials Gestionades (DARIG).
* Realitzar llibres de registre de residus.
* Revisió de les factures que es generin d’aquests serveis.
* Col·laborar en la realització d’informes, projectes i/o memòries mediambientals.
* Sol·licitar pressupostos a ECAs i a tercers per donar solucions a les inconformitats derivades dels propis controls.
* Realitzar els registres de neteja de pales i camions dels residus Sandach.
* Realitzar la recollida, controls i validació dels residus entrants.
REQUISITS
Formació necessària:
* Disposar d’un Grau en Ciències Ambientals, Enginyeria Agrícola o equivalent.
* Disposar d’un curs o formació especifica de Prevenció de Riscos Laborals.
Coneixements necessaris:
* Coneixements informàtics: Paquet office.
* Idiomes: Català, Castellà, i valorable l’Anglès.
* Carnet de conduir i vehicle propi per arribar al lloc de treball.
Experiència:
Valorem més la motivació i les ganes de treballar que l’experiència.
Personalitat:
* Alta capacitat d’organització.
* Capacitat d’aprenentatge.
* Capacitat de comunicació.
* Capacitat d’anàlisis i de síntesis.
* Capacitat de treballar sota pressió.
* Esperit crític.
* Sentit del compromís i responsabilitat.
* Autonomia.
* Alta motivació.
#J-18808-Ljbffr