Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Tècnic / a de gestió de lliuraments i atenció postvenda

Ceuta
Pilma
Publicada el 16 septiembre
Descripción

Overview

Busquem un / a Tècnic / a de Gestió de Lliuraments i Atenció Postvenda (equip logística). T'agrada organitzar, resoldre incidències i oferir un tracte excel·lent als clients? Uneix-te al nostre equip! A Pilma, busquem una persona amb experiència sòlida i capacitat per prendre decisions que reforci el nostre departament de logística. Qui som: PILMA és un grup d'empreses amb 95 anys d'història a Barcelona, amb un enfocament cap al disseny contemporani que ens ha consolidat com a referents en el sector. Amb presència a Barcelona, Madrid i Marbella, oferim els nostres productes a nivell nacional i internacional. El nostre èxit es basa en l'evolució constant i en el nostre compromís amb la qualitat.


Responsabilitats principals

* Coordinar i fer seguiment dels lliuraments (transportistes propis, operadors logístics, comandes web...).
* Contactar amb clients per confirmar lliuraments, informar sobre possibles retards i resoldre dubtes o incidències.
* Gestionar i resoldre incidències com ara retards, trencaments o errors de comanda amb actitud empàtica i eficaç.
* Laborar amb altres departaments (botiga, atenció al client, compres) per garantir una experiència òptima.
* Conèixer bé els nostres productes per oferir informació clara i precisa.


Requisits imprescindibles

* Experiència mínima de 5 anys en logística, atenció postvenda o gestió de clients.
* Domini fluid de català i castellà, tant oral com escrit.
* Es valora positivament el coneixement d’anglès.
* Persona organitzada, resolutiva, empàtica i amb iniciativa.
* Excel
* Bon maneig d’eines informàtiques (correu electrònic, Excel, ERP o altres sistemes de gestió).
* Interès per aprendre i aprofundir en el coneixement del producte (mobiliari i decoració de disseny).


Què t'oferim

* Contracte indefinit a jornada completa de 40 hores setmanals (horari: 9-18h, de dilluns a divendres, amb una hora per dinar).
* Treball presencial a les nostres oficines de Barcelona.
* Salari: 1.400 € bruts mensuals per 15 pagues / any, comissions de venda (aproximadament 150-300 € mensuals).
* Brut anual total incloent comissions entre €.
* Beneficis addicionals: oficina amb espai per dinar i un entorn de treball dinàmic i en creixement constant. Estabilitat laboral i un projecte emocionant amb oportunitats de creixement.

Si estàs preparat / da per sumar-te a un projecte amb 95 anys d'èxit i voler formar part d'un equip líder en el sector del disseny i la decoració, a PILMA t'esperem! Aplica ara i fes créixer la teva carrera amb nosaltres.

#J-18808-Ljbffr

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Ofertas cercanas
Empleo Ceuta
Empleo Ceuta
Empleo Ceuta
Inicio > Empleo > Tècnic / a de Gestió de Lliuraments i Atenció Postvenda

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar