El Laboratori de Referència de Catalunya precisa dos administratiu/va per al Laboratori Core Mas Blau, amb contracte indefinit, incorporació immediata i jornada completa en horari de dilluns a divendres. Es requereix titulació de tècnic superior en l’àmbit de suport no assistencial o formació equivalent, així com un mínim de dos anys d’experiència en tasques de magatzem similars a les descrites. També cal nivell B de català, capacitat funcional per al lloc i el compliment dels requisits administratius. Es valorarà experiència amb ERP Navision Dynamics Business Central, formació en compres, logística i gestió de proveïdors, coneixements d’ISO 9001 i 15189 i un bon nivell d’Excel i eines Microsoft. El lloc inclou funcions de gestió de comandes, atenció a clients i proveïdors, compres, control d’inventaris, recepció i expedició de mercaderies, seguiment de lliuraments, actualització de dades al ERP, suport en projectes i tasques relacionades amb qualitat, medi ambient i seguretat de la informació. Es valoren habilitats com atenció al client, comunicació efectiva, iniciativa, planificació, polivalència i treball en equip.
• Atenció telefònica clients i proveïdors • Processament i preparació de comandes externes i internes (inclòs reaprovisionament) • Realitzar les compres dibi de productes codificats al ERP • Gestió de comandes pendents d’entrega (reclamació als laboratoris i als proveïdors) • Control expedició mercaderies • Gestió de programacions amb els proveïdors i clients externs/interns • Introducció d’albarans d’entrada al programa de logística (recepció de mercaderies) • Anul·lació/modificació comandes • Revisió periòdica de l’inventari magatzem Mas Blau • Valoració mensual inventari laboratoris centres hospitalaris (inclosa l’elaboració de les plantilles) • Revisió mensual caducitats productes magatzem • Gestió bústia de correus • Elaboració de fulls de picking (sortides de Material) • Petició urgent de servei transport, prèvia validació de la Direcció • Cerca d’alternatives de producte i sol·licitud de pressupostos • Suport al director de compres amb la gestió de projectes (com per exemple, nous clients) • Control i registre de temperatura entrada material magatzem Mas Blau • Reportar consums productes • Codificació nous productes • Gestió etiquetes preimpreses mostres • Realitzar el seguiment de comprovants d’entrega de les comandes pendents més de 30 dies • Dur a terme l’actualització de tarifes de proveïdors al programa ERP • Fer els canvis de les dades dels productes al programa ERP (preu, proveïdor,...) • Actualitzar les plantilles de les comandes, en excel i a dibilogística • Vetllar pel compliment de les normatives que apliquen a l’empresa, inclosa la LOPD • Vetllar per la correcta gestió dels residus. • Vetllar per la prevenció de la contaminació, l’ús racional de les matèries primeres i la reducció dels impactes ambientals
- Experiència 2 anys. Experiència demostrable mínima de dos anys en un àrea de magatzem d’una entitat fent tasques similars a les funcions principals.
- català (parlat Mitjà, escrit Mitjà)
- Competències / coneixements: • Experiència en programa ERP Navision Dynamics Business Central. • Cursos o formació acreditada en Gestió de Compres i Aprovisionament, Logística i Magatzem, Gestió de proveïdors. • Coneixement dels sistemes de gestió de la qualitat ISO 9001 i 15189. • Coneixements informàtics: Nivell mig d’Excel i entorns Microsoft Office.
- Contracte laboral indefinit
- Jornada completa