Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Tècnic/a de gestió (secretaria tècnica) (barcelona)

Barcelona
Juno Projects
Secretaria técnica
Publicada el 26 noviembre
Descripción

EL NOSTRE CLIENT

Ésuna entitat sense ànim de lucre que identifica reptes socials nocoberts o amb marge de millora, a partir dels quals impulsem canys transformadors, personaa persona, amb inconformisme i compromís.

Impulsem projectes innovadors que proposen solucions sostenibles amb una mirada allarg termini.

Creiem que per impulsar un canvi profund en la societat és clau generar coneixementque contribueixi a revitalitzar i enfortir el tercer sector.

Apostem per compartir aprenentatges i treballar de manera col

- laborativa.

Establim aliances estratègiques per amplificar l'impacte i posicionar-nos com areferents en els nostres diferents àmbits d'actuació.

DESCRIPCIÓ DEL LLOC DE TREBALL

Sota l'orientació i la supervisió directa de la responsable d'operacions i qualitat, i encoordinació amb la responsable de comptabilitat i finances, contribuirà a garantir la transparència, el rigor i l'optimització en la gestió administrativa de la fundació, assegurant el compliment dels procediments interns i dels requeriments normatius i reglamentaris. També haurà de facilitar el registre adequat i el control de les operacions que tingui designades,especialment en relació amb el seguiment de subvencions i tasques administratives generals.

Les teves tasques principals seran :

Seguiment de les subvencions actives :

Recopilar la documentació i informació necessària per establir el seguiment econòmicde les subvencions.

Establir la documentació necessària a utilitzar per facilitar la justificació final.

Establir un calendari per fer entrega de la justificació dins els terminis i segons elsrequeriments de les Administracions Públiques

Elaboració d'esborranys previs de justificacions, amb actualitzacions periòdiques pertenir preparada la informació per la memòria final.

Donar resposta als requeriments relatius a les subvencions presentadesControlar i sistematitzar les factures i albarans generats al llarg de la vida de lasubvenció.

Preparar la documentació per a l'auditora externa i participar activament juntamentamb la responsable de comptabilitat i finances.

Coordinació amb la Program Manager i els responsables de departament (Operacions;Comptabilitat i finances i Persones) per la correcta gestió i justificació.)

Tasques administratives

- Registre de factures de proveïdors i / o convenis de col
- laboració.
- Participar en la redacció de convenis amb les entitats socials
- Col
- laborar activament en la resolució de problemes administratius i qualsevolrelacionat amb el bon funcionament de la fundació.
- Organització, digitalització i arxiu de documents administratius, comptables i legals.
- Control i manteniment de bases de dades internes.
- Recolzar als responsables del departament en l'elaboració de qualsevol tipus d'informes.
- Col
- laborar activament pel compliment de les normatives aplicables.
- Identificar àrees de millora en l'àmbit administratiu.
- Realitzar tasques administratives addicionals segons sigui necessari.
- Supervisar l'organització i arxiu de documents, assegurant la confidencialitat i ladisponibilitat necessària.
- Proposar millores en els procediments i optimització de recursos.

PERFIL CANDIDAT / A :

Això es per a tu si :

Tens la següent formació i coneixements :

- Formació mínima CFGS en administració
- Coneixement de la normativa aplicable a sector fundacional.
- Facilitat per tractar documents, textos legals i bases de les convocatòries.
- Coneixement del cicle de projecte i del funcionament de subvencions.
- Imprescindible ús avançat del full de càlcul
- Coneixement del tercer sector en especial en fundacions.
- Comprensió de projectes tècnics de l'àmbit social.
- Català i castellà escrit i parlat amb fluïdesa.
- Es valorarà positivament nivell d'anglès igual o superior a B2.
- Compleixes la següent experiència :
- Experiència de més de 3 anys en un departament d'administració i / o de licitacions,realitzant les funcions descrites.
- Coneixement dels processos administratius.
- Habituada en la realització de tràmits davant l'administració pública, en especial lajustificació de subvencions.

I tens les següents habilitats :

- Alt nivell d'iniciativa i autonomia.
- Proactivitat.
- Capacitat de realitzar múltiples tasques i establir prioritats d'una manera eficient i
- sovint autogestionada.
- Compromís amb la qualitat i l'exactitud. Atenció al detall
- Fortes habilitats de planificació, gestió del temps per prioritzar tasques i complir amb terminis fiscals i tancaments.
- Persona sistèmica
- Flexibilitat per adaptar-se a canvis normatius i / o a nous escenaris.
- Enfocada en la resolució de problemes
- Habilitats de comunicació efectiva i treball en equip.
- Capacitat per obtenir resultats davant terminis ajustats amb gran qualitat.
- Capacitat per col
- laborar amb altres departaments i àrees.
- Compromís amb la confidencialitat i la integritat en el maneig d'informació sensible.
- Vocació de servei.

CONDICIONS

El compromís de Nous Cims amb l' equip :

A Nous Cims creiem que el benestar i el desenvolupament de les persones són essencials. Peraixò oferim una sèrie de mesures col

- locant l'equip al centre de les nostres accions, reconeixent-
- les com el motor de transformació social que ens permet assolir els nostres objectius.

Què oferim?

Formació contínua i promoció interna perquè totes les persones puguin tenir les einesper créixer i contribuir a llarg termini, potenciant el seu desenvolupament.

Pla d' acció individual. Establim passos personalitzats i realistes per ajudar-te aincrementar el teu creixement.

Conciliació de la vida personal, familiar i laboral :

o Flexibilitat horària : entrada a partir de les 7h. Sortida a partir de les 16h. Rang obligatori : de 9 : 30 a 16h.

o Possibilitat de realitzar un dia de jornada intensiva a la setmana.

o Teletreball : fins a 2 dies a la setmana, sempre que les seves responsabilitats hopermetin, a partir del tercer mes.

o Beneficis socials : àpats a preu reduït; assegurança de vida i accidents; aportacions alpla de pensions; entre d' altres.

o Pla de cura i benestar : píndoles de benestar, jornades de cohesió entre equips, fruita al'oficina per fomentar un entorn saludable; entre d'altres.

Jornada i retribució :

Jornada i retribució

o Contracte fins desembre 2027.

o Jornada de 40 h / setmanals.

o Rang salarial entre 28.000 salari brut anual, amb un complement variable addicional enbase a objectius.

o Dies de vacances, es calcula segons any, entre 27 29 dies.

#J-18808-Ljbffr

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Oferta cercana
Secretari/a tècnic/a fundació
Barcelona
Coac
Secretaria técnica
De 25.000 € a 35.000 € al año
Oferta cercana
Tècnic/a en organització d'esdeveniments i gestió de convidats (secretaria tècnica) - gala solidària people in red barcelona
Barcelona
Fundació Lluita contra les Infeccions
Secretaria técnica
Oferta cercana
Tècnic / a en organització d'esdeveniments i gestió de convidats (secretaria tècnica) - gala so[...] (barcelona)
Barcelona
Lluita
Secretaria técnica
Ofertas cercanas
Empleo Secretaría en Barcelona
Empleo Barcelona
Empleo Provincia de Barcelona
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > Empleo Secretaría > Empleo Secretaria técnica > Empleo Secretaria técnica en Barcelona > Tècnic/a de gestió (secretaria tècnica) (Barcelona)

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar