Quines seran les teves tasques a l’empresa?
En dependència del/la Responsable de Departament, el/la persona seleccionat/da s’ocuparà de:
- Introduir i revisar la comptabilitat al programa.
- Gestionar els clients realitzant el control dels venciments de les factures, col-laborar amb el departament comercial per reduir el temps de cobrament, actualitzar sistema CyC, etc.
- Gestionar i controlar els pagaments i factures.
- Conciliar albarans amb factures.
- Revisar KPI’s de personal i hores extres.
- Donar suport a altres tasques administratives pròpies del departament.
Al perfil seleccionat se li ofereix:
- Treballar en una important empresa consolidada dins el seu sector.
- Estabilitat i pla de carrera dins l’organització.
- Formació a càrrec de l’empresa.
- Horari partit de dilluns a divendres, amb flexibilitat horària.
- Formació en CFGM Administració i Finances o similar.
- Experiència mínima d’1 any ocupant una posició similar.
- Domini del Paquet Office.
- Capacitat d’organització, anàlisi, resolució i gestió.
- Bones habilitats comunicatives, gestió del temps, planificació i responsabilitat.
📌 Administratiu/va Comptable
🏢 Marlex
📍 Ripoll