Empresa dedicada **al tercer sector **precisa incorporar **un/a tècnic/a d'orientació laboral i prospecció empresarial **per incorporar a l'equip de treball a** Santa Coloma de Farners****Condicions laborals**:- ** Contracte**: indefinit- **Horari**: jornada complerta de 37'5 h / setmana intensives de matí- **Salari**: 24000 € bruts / any.**Tasques i responsabilitats**:- Àmbit actuació: la comarca de la Selva- Prospecció empresarial, intermediació i orientació laboral- Fidelització de les empreses.- Gestió de la borsa de treball- Actualització de les xarxes socials- Entrevistes amb els usuaris/es del col-lectiu migrant de programes actius per executar prospecció laboral a mida segons cada perfil- Atenció directa (informació, orientació i assessorament laboral)- Tasques de difusió dels programes- Disseny i implementació de tallers vinculats als itineraris proposats per la recerca de feina- Gestió documental els programes de les administracions- Registre d'usuaris/es i de les actuacions executades en els aplicatius informàtics de l'entitat i de l'administració- Coordinació amb els agents socials del territori pel seguiment dels usuaris/es, sobretot amb serveis socials bàsics i amb la xarxa d'institucions i entitats que treballen amb la població vulnerable- Elaboració d'informes socials- Elaboració d'informes tècnics i memòries- Participació en les xarxes comunitàries relacionades amb ocupació**Formació i experiència**:- Es requereix formació universitària en l'àmbit social **(IMPRESCINDIBLE)**:- Formació complementària del tercer sector- Valorable formació específica en orientació i prospecció laboral així com per col-lectius vulnerables- Es requereix experiència en prospecció laboral, orientació laboral o com a comercial de captació d'empreses **(IMPRESCINDIBLE)**:- Es requereix experiència en gestió d'ofertes laborals** (IMPRESCINDIBLE)**:- Es requereix experiència en tercer sector i en treball amb col-lectius migrants** (IMPRESCINDIBLE)**:- Es requereix coneixement del mercat laboral amb experiència en municipis de Barcelona / Girona** (IMPRESCINDIBLE)****Altres requisits**:- Català i castellà- Coneixements informàtics dels aplicatius de les administracions públiques per la gestió de programes **(IMPRESCINDIBLE)**:- Carnet B i vehicle propi** (IMPRESCINDIBLE)****Competències valorables**:- Adaptabilitat al canvi- Comunicació- Planificació i organització- Capacitat de negociació- Habilitats comercials- Autonomia i iniciativa- Capacitat d'anàlisi i ressolució de conflictes- Lideratge- Treball en equipPer continuar amb el procés de selecció és **imprescindible respondre correctament** a les preguntes annexes.