Nuestro Grupo, hoy en día, es marca de referencia en Barcelona para quienes buscan vivienda, un espacio de trabajo, soluciones de aparcamiento y movilidad, propuestas de ocio o alojarse temporalmente en el centro de la ciudad.
Desde nuestros inicios en 1949, y gracias a la profesionalidad, humanidad e innovación, ofrecemos servicios de la más alta calidad, fomentamos la sostenibilidad y un entorno saludable y agradable en todas nuestras líneas de negocio.
Creamos espacios pensados y proyectados para contribuir al bienestar de las personas y satisfacer sus necesidades actuales y futuras.
Contribuimos a mejorar su entorno del modo que mejor nos representa: ayudando a construir Barcelona, a mejorar su movilidad urbana y a preservar su patrimonio histórico rehabilitando sus edificios emblemáticos, haciéndola más eficiente medioambientalmente y más sostenible.
Des de fa més de 75 anys, al Grup Núñez i Navarro creem espais pensats i projectats per contribuir al benestar de les persones i satisfer les seves necessitats actuals i futures.
El nostre Grup és, avui dia, una marca de referència a Barcelona per a aquells que busquen habitatge, un espai de treball, solucions d’aparcament i mobilitat, propostes d’oci o allotjar-se temporalment al centre de la ciutat.
La missió principal del lloc és proporcionar suport tècnic en la gestió, control i evolució d’actius immobiliaris del Grup (Oficines, Hotels, Pàrquings), coordinant actuacions tècniques, anàlisi i suport en la presa de decisions sobre instal·lacions existents i futures.
Funcions:
* Garantir el compliment del marc normatiu aplicable a l’edificació mitjançant la gestió de legalitzacions i el seguiment reglamentari d’instal·lacions, assegurant la correcta aplicació de normatives com RITE, RIPCE, REBT i CTE.
* Gestió de llicències d’activitat (ORPIMO).
* Gestió amb Organismes i Entitats de Control Acreditades (OCA).
* Negociar contractes per optimitzar condicions i garantir el compliment normatiu.
* Gestió i negociació de subministraments, aigua i electricitat, provisionals d’obra.
* Gestionar processos en estacions transformadores, incloent-hi noves instal·lacions, modificacions i adaptacions.
* Gestionar sistemes de monitorització d’edificis (BMS) i elements de control per garantir eficiència i operativitat.
* Anàlisi tècnic per a criteris de reparació, resolució, adequació, renovació i seguiment tècnic d’avaries, en problemàtiques habituals de climatització i ventilació, ascensors, elèctriques, sanejament i fontaneria, carregadors elèctrics.
Requisits:
* Formació: Grau en Enginyeria Industrial o Elèctrica.
* Experiència: Mínim 6-10 anys en enginyeria aplicada a edificis terciaris i instal·lacions.
* Coneixements tècnics: Coneixement del marc normatiu aplicable a edificació (RITE, RIPCI, REBT, CTE) i BMS.
* Idiomes: Català i castellà.
* Ofimàtica: Paquet Office i AutoCAD.
* Capacitat analítica, planificació i organització, comunicació efectiva amb equips tècnics i especialistes i presa de decisions basada en criteri tècnic.
Beneficis:
* Ubicació: Barcelona centre.
* Horari: Flexibilitat horària.
* Contracte indefinit a temps complet.
* Altres beneficis: Pla de pensions (Sector construcció), retribució flexible i descomptes en serveis de l’empresa.
Si vols formar part del nostre equip, apunta’t a aquesta oferta!
-----------------------------------