PAl Barça som bMÉS QUE UN CLUB /b perquè tenim un ferm propòsit: volem transformar el món a través de la nostra manera d’entendre l’esport, amb la nostra essència Barça, i amb el nostre compromís social. /ppbr/ppbQuina és la nostra essència? /b /pulliTenim un estil propi... quan juguem volem guanyar, però sobretot volem jugar sense renunciar al nostre estil. /liliSom una escola de vida que forma persones a través de l’esport. /liliTreballem per la igualtat de gènere en l’esport potenciant els equips femenins. /liliCreiem en les diferents disciplines, per això competim amb 5 esports professionals diferents. /liliTreballem amb els millors professionals i experts del món de l’esport, generant nous coneixements que apliquem i compartim. /liliSabem que l'esport pot ser una eina de canvi social; per això, els nostres valors inspiren les nostres accions tant dins com fora del terreny de joc. /liliSom un Club propietat de més de 144.000 socis i sòcies que prenen grans decisions democràticament. /liliFomentem la inclusió de la diversitat de manera equitativa entre totes les persones del nostre entorn. /li /ulpPer tot això, podem fer realitat el nostre propòsit essent capdavanters, amb la nostra personalitat i els nostres valors. /ppbr/ppbQuè busquem? /b /ppbr/ppL’Àrea Estratègia i Business Intelligence busca incorporar una persona en el rol de bCommercial Strategy Insights Executive /b, aquesta tindrà la missió de donar suport al Commercial Strategy Insights Manager proveint a l´Àrea Comercial (fonamentalment patrocinis) de les mètriques necessàries per valorar i analitzar els actius del club; també actuar com un aglutinador i/o generador de qualsevol dada/analítica de mercat que proporcioni valor afegit, aprenentatges clau i coneixement per a qualsevol departament/àrea, ja sigui sota demanda per part d’aquestes o de forma proactiva. Ajudar al commercial Strategy Insights Manager en els nous projectes més estratègics en els que hagi de treballar l’equip. /ppbr/ppbFuncions principals: /b /ppbr/pulliCoordinació de la valoració dels actius comercials i tracking de la performance d’aquests /liliTracking en la medició i anàlisis (exposició, media value, engagement, reach, impressions, etc) /liliDonar suport al Commercial Strategy Insights Manager en quant a la valoració de tots els actius i drets comercials (actuals i futurs), tant per a la venda a nous partners / prospects com per als partners actuals. /liliPreparació dels reports mid season end season per als partners (performance dels seus actius i valoracions). /liliSeguiment constant de les diferents plataformes que ajuden en els reports interns a diferents departaments. Especialment de la plataforma d’analítica digital i media valuation. /liliAjuda en el desenvolupament de projectes d’estimacions basat en dades passades per tal d’intentar predir el futur seguint diverses premisses. Posterior control i seguiment de com ha estat aquest model i detecció de les possibles desviacions /liliConeixement i control exhaustiu dels insights respecte als fans i socis de l’entitat. Aquesta part inclou la preparació de decks per a la prospecció comercial (prospects de Business Development) i l’enriquiment d’informació per als partners actuals, en estreta relació amb Partnership Activations. /liliRecolzament per actualitzar la plataforma KORE/Two Circles i ajuda en les possibles optimitzacions d’aquesta. /liliRecolzament en la centralització dels estudis de mercat, esdevenint un centre de coneixement transversal que comparteix aquest coneixement amb les àrees d’impacte. /liliGestió de les diferents fases dels estudis de mercat: preparació de requeriments i del briefing, implementació del research en si mateix, coordinació del treball de camp en els estudis, anàlisis de les dades obtingudes i recolzament en la presentació de dades i conclusions als clients interns. /liliSeguiment de les publicacions i informes de mercat de tercers al sector, obtenint la informació rellevant d'aquests per al FC Barcelona. /liliActualització dels Dashboards creats, optimització d’aquests i possible creació de nous per cobrir les necessitats dels diferents departaments de Club. /liliAnàlisis i benchmarks d’audiències (TV, social media…) i valor mediàtic generat per als partners /liliBenchmarks i anàlisis financers de clubs sports properties /liliSeguiment de l’actualitat de patrocinis i creació de benchmarks: deals, anàlisis categories/sectors inversos en patrocinis, detecció d’oportunitats/ targets, etc /li /ulpbr/ppbRequisits: /b /ppbr/pullibFormació: /b Llicenciatura en ADE, Econòmiques o estudis amb base analítica /lilibFormació complementaria: /bDomini de l’entorn Office: Excel i Powerpoint. Es valorarà experiència amb eines com: Power Bi, Qlikview... /lilibExperiència: /bExperiència entre 2 i 3 anys, amb funcions similars idealment en entorns esportius /li /ulpbr/ppAl FC BARCELONA garantim processos de selecció lliures de prejudicis i amb igualtat d'oportunitats i no discriminació per raons d'origen, gènere, discapacitat o edat a totes les persones candidates durant el procés de selecció i que seran avaluades d’acord amb els requisits de l’oferta laboral amb transparència. /p