Descripción:
Empresa del sector càrnic busca incorporar una persona amb perfil administratiu/financer per cobrir una baixa per maternitat amb una durada estimada de 8-9 mesos. Un cop finalitzada la substitució, existeix la possibilitat de reubicació en un altre departament segons les necessitats i l’adequació del perfil.
Funcions principals:
* Comptabilització de factures.
* Conciliació de comptes bancaris.
* Emissió de confirmings i enviament de fitxers al banc.
* Enviament de remeses i altres gestions administratives relacionades amb el departament.
* Suport general a l’àrea d’Administració i Finances.
Requisits:
* Formació en Administració i Finances, Comptabilitat o similar.
* Experiència prèvia en tasques similars.
* Bon domini d’eines informàtiques (paquet Office, especialment Excel).
* Coneixements del programa de Gestió Kais
Experiència mínima d’1-2 anys en un lloc de treball similar.
Competències:
* Capacitat d’organització i atenció al detall.
* Persona responsable, amb iniciativa i orientada al treball en equip.
* Coneixements en gestió de tresoreria i bancs.
* Experiència en tracte amb entitats bancàries.
* Coneixement de procediments de confirmings i remeses SEPA.
* Bon nivell de català i castellà (oral i escrit).
#J-18808-Ljbffr