Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Supervisor/a call center

Barcelona
SOSmatic
Supervisor del centro de llamada
De 18.000 € a 21.000 € al año
Publicada el 19 agosto
Descripción

Tens experiència liderant equips en Contact Center i t'apassionen els reptes relacionats amb la retenció de clients?

A Sosmatic, estem buscant un/a Supervisor/a de campanya inbound per gestionar un equip orientat a la retenció i fidelització de clients d'una important empresa del sector telecomunicacions (fibra, mòbil, fix...).

La teva missió serà supervisar, motivar i analitzar el rendiment de l'equip, assegurant el compliment dels objectius comercials i de qualitat definits pel client.

Funcions

- Supervisar i coordinar l'equip d'agents d'atenció telefònica.

- Controlar i analitzar els KPI's del servei: taxes de retenció, conversió, AHT, qualitat, etc.

- Realitzar sessions de coaching i feedback individual.

- Proposar millores en processos, discursos comercials i operativa diària.

- Gestionar informes i resultats de l'equip per a direcció i client.

- Vetllar per una experiència de client excel·lent en cada trucada.

Requisits mínims

- Experiència mínima de 2 anys com a Supervisor/a o Coordinador/a en campanyes de retenció, fidelització o vendes inbound, preferiblement en el sector de telecomunicacions.

- Domini d'eines de reporting i anàlisi d'indicadors.

- Capacitat per liderar equips i treballar per objectius.

- Bon domini d'Excel.

- Nivell alt de català.

Requisits valorables

- Coneixement d'eines de Contact Center i CRM.

- Experiència en la gestió d'equips híbrids o remots.

- Estudis relacionats amb màrqueting, comunicació, psicologia o similars.

S'ofereix

- Contracte estable en una empresa en creixement.

- Incorporació immediata o a convenir.

- Formació inicial a càrrec de l'empresa.

- Sou competitiu + incentius per objectius.

- Possibilitats reals de desenvolupament intern.

- Bon ambient de treball, jove i dinàmic.

Vols formar part del nostre equip? Si busques un nou repte professional en l'àmbit de l'atenció al client i tens experiència liderant equips, inscriu-t'hi ara

Tipo de puesto: Jornada completa

Sueldo: 18.000,00€-21.000,00€ al año

Experiencia:

* supervisor de call center: 1 año (Obligatorio)

Idioma:

* Catalán (Obligatorio)

Ubicación del trabajo: Empleo presencial

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Oferta cercana
Supervisor/a de call center
Barcelona
confidential
Supervisor del centro de llamada
Oferta cercana
Coordinador/a call center
Barcelona
Eurofirms People First
Supervisor del centro de llamada
Oferta cercana
Coordinador/a call center
Barcelona
Eurofirms People First
Supervisor del centro de llamada
Ofertas cercanas
Empleo Atención al cliente en Barcelona
Empleo Barcelona
Empleo Provincia de Barcelona
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > Empleo Atención al cliente > Empleo Supervisor del centro de llamada > Empleo Supervisor del centro de llamada en Barcelona > Supervisor/a call center

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar