Descripción:
Des de Quality Temporal estem buscant una persona per incorporar-se al departament de Recursos Humans d'una important empresa ubicada a AMER (Girona).
Busquem una persona proactiva, amb bones habilitats comunicatives i amb experiència o coneixements en l'àmbit dels Recursos Humans. El seu rol serà donar suport administratiu i operatiu a l'equip de RRHH, així com atendre consultes dels treballadors i gestionar documentació relacionada amb la gestió laboral del personal.
Es tracta d'una posició inicialment per ETT durant un mes, amb possibilitat d'incorporació posterior a plantilla.
Funcions principals:
* Suport administratiu al departament de RRHH.
* Atenció i resolució de consultes dels treballadors/es relacionades amb nòmines, baixes laborals, acomiadaments, etc.
* Gestió i arxiu de documentació laboral.
* Ús d'Excel per a tasques de seguiment, informes i registre de dades.
* Comunicació fluïda per correu electrònic i altres canals interns.
* Coordinació amb altres departaments per garantir el correcte funcionament dels processos administratius.
Oferim:
* Jornada completa de 40 hores setmanals.
* Contracte inicial d'1 mes a través d'ETT.
* Possibilitat real d'incorporació posterior a plantilla de l'empresa.
* Incorporació immediata.
* Bon ambient de treball i projecte estable dins d'una empresa consolidada en el sector.
Requisitos:
Requisits mínims:
* Valorable experiència mínima d'1 any en departaments de Recursos Humans o tasques similars.
* Imprescindible tenir vehicle propi per arribar al lloc de treball.
* Experiència demostrable en tasques d'atenció al client i gestió administrativa.
* Bon domini de les eines ofimàtiques, especialment Excel i correu electrònic.
* Capacitat per entendre i explicar qüestions bàsiques relacionades amb les nòmines i processos laborals.
* Disponibilitat d'incorporació immediata.