Estem buscant un/a Educador/a o Integrador/a Social compromès/a i apassionat/da per unir-se al nostre equip. Aquesta posició és adecuado per a una persona dinàmica, amb una gran capacitat per treballar amb infants i joves, i amb una clara vocació social. L'objectiu principal és contribuir al desenvolupament integral dels nostres alumnes, promovent la inclusió, la cohesió social i el benestar general.
Facilitar suport temporal per a la consolidació d’objectius, competències, etc. del grup classe. Donar suport flexible, temporal o preventiu per atendre els diversos ritmes d’aprenentatge dels alumnes ( individual, en petit grup o grup classe, dins o fora de l’aula). Col-laborar amb els mestres en la presa de decisions i elaboració de la proposta d’adaptació curricular si s’escau. Col-laborar en l’elaboració de material adequat a les necessitats específiques dels alumnes NEE. Informar la CAEI de la detecció de necessitats d’atenció educativa de l’alumnat. Informar els mestres sobre qüestions rellevants dels alumnes atesos a la CAEI. Assistir a les reunions de devolució de proves col-lectives a l’alumnat de la seva etapa/cicle assignat. A Educació Primària registrar en els informes trimestrals (SPA) les observacions dels alumnes amb atenció individual.
- Experiència 12 mesos. Experiència: Experiència demostrable en la implementació i gestió de programes educatius i socials. Habilitat en la identificació i intervenció en situacions de risc social. Experiència en l'elaboració d'informes i documentació sobre l'evolució dels alumnes. Capacitat per organitzar i liderar activitats extraescolars, sortides i tallers. Competència en treballar de manera col-laborativa amb equips interdisciplinaris. Experiència en el foment d'un ambient de respecte i inclusió entre els alumnes.
- DIPLOMATURA O ENGINYERIA TÈCNICA
- Integrador Social
- català (parlat superior, escrit superior)
- espanyol (parlat superior, escrit superior) Competències / coneixements: COMPETÈNCIES/HABILITATS REQUERIDES Sensibilitat interpersonal. Capacitat d’adaptació a les característiques dels diferents perfils d’alumnat amb NEE Habilitats comunicatives Predisposició al treball en equip Empatia, capacitat d’escoltar.
- Actituds/habilitats per a la col-laboració i l’acompanyament
- Contracte laboral temporal (12 mesos)
- Jornada completa