Umivale Activa, mútua col-laboradora de la Seguretat Social que garanteix l'assistència a la protecció de els/as treballadors/as i l'assessorament a les empreses, precisa un/a Administratiu/a pel centre de Balaguer.
- Atenció i gestió telefònica més presencial de la recepció de la DT: servei d'atenció al pacient/client: - Recepció, atenció, derivació i canalització de sol-licituds. - Gestió de les prestacions: - Pagaments directes AT i CC, LREoL, CUME i TAST, expedients d'incapacitat, pagaments a accidentats i gestió Pecata. - Gestió de l'Absentisme: - Gestió processos AT i CC. - Control de citacions. - Agilitació de proves diagnòstiques. - Gestió d'expedients de trànsit. - Gestió de material oficina, correu, valisa i arxiu. - Realitzar els processos i tasques administratives que acompanyen al seu lloc de treball.
- Experiència 2 anys. 2 anys d'experiència en l'àmbit administratiu.
- TÍTOL FP DE GRAU SUPERIOR
- títol fp de grau superior - administració
- Competències / coneixements: - Administració. - Recepció. - Gestió telefònica. - Gestió d'expedients.
- Contracte laboral indefinit
- Jornada completa
- Salari mensual brut des de '1400' fins a '1450'
- Altres beneficis: - Contracte indefinit. - Jornada completa de 1.692 hores anuals de treball efectiu. - Horari de dilluns a divendres de 8h a 15h amb una tarda. - 26 dies laborals de vacances. - Xec restaurant. - Retribució adaptable: Xec guarderia, bo transport públic i assegurança de salut. - Formació inicial i contínua, apostant pel desenvolupament professional.