Informació de l'empresa- Empresa- ISPROX- Descripció feina- Càrrec vacant**Tècnic/a de PRL i MEDI AMBIENT**- Població- Les Masies de Voltregà- Comarca- Osona- Núm llocs- 1- Departament- Riscos Laborals- Horari- De dilluns a dijous en horari partit i divendres intensiu.- Sou- Segons vàlua- Tipus de contracte- Contracte indefinit- Durada contracte- Sólido- Data publicació- 26/09/2025- Requisits- Titulació- Formació tècnica relacionada amb PRL- Es valorarà- Requeriments- ISPROX cerca un/a Tècnic/a de PRL i Medi Ambient per a un dels nostres clients: una empresa industrial líder i sòlida amb una trajectòria centenària en la fabricació de materials d´alt rendiment. La companyia destaca a nívell internacional per la seva aposta per la tecnologia, la innovació i l´excel-lència en els seus sistemes de gestió (ISO 45001 i ISO 14001). Busquem un professional compromès amb la seguretat i la sostenibilitat per unir-se al seu equip a la comarca d´Osona.Missió:Treballar conjuntament amb el Cap de PRL i Medi Ambient per mantenir i millorar els sistemes de gestió de PRL (ISO 45001) i Medi Ambient (ISO 14001). A més, participarà activament en la responsabilitat d´identificar i aplicar les millors solucions davant les condicions de risc o comportaments insegurs.- Responsabilitats Clau:- Col-laborar en la identificació i l´assoliment dels objectius específics de PRL i Medi Ambient.- Elaborar procediments operatius, així com plans d´actuació i de resposta davant emergències.- Tractament i anàlisi dels accidents laborals (investigacions, gestió estadística, entre d´altres).- Coordinar les activitats dels proveïdors externs de PRL i Medi Ambient (mútues, serveis de prevenció aliens, etc.).- Assessorar als responsables pertinents en la gestió d´incidències i supervisar el compliment de la normativa.- Auditar la implantació d´accions correctives/preventives i participar en auditories externes.- Formar el personal propi i extern en PRL i Medi Ambient.- Actuar com a interlocutor davant les autoritats competents durant visites i inspeccions.- Gestionar la plataforma de coordinació d´activitats empresarials (PCAE).- Tasques Específiques:- Reportar indicadors i accions de cada área a les reunions operatives.- Assessorar en millores a realitzar a les instal-lacions i maquinària del grup en PRL i Medi Ambient.- Registre i seguiment de les incidències/desviacions (no conformitats, accions correctives).- Preparació i manteniment de les BBDD i registres interns i oficials destinats a l´administració.- Participar en els comitès de seguretat i salut de l´empresa.- Tramitar, comunicar i fer el seguiment dels accidents laborals, així com elaborar anàlisis estadístics d´accidentabilitat.- Imprescindible- Formació i Experiència:- Grau en especialitat tècnica o CFGS.- Títol Mitjà o Superior amb almenys una especialitat de les tres en PRL.- Experiència de 2-3 anys en un lloc similar dins d´una empresa industrial o experiència professional rellevant en entorn industrial.- Es valorarà experiència prèvia en el sector metal-lúrgic.- Coneixement dels sistemes de gestió segons els models ISO 45001 i ISO 14001.- Idioma: Anglès.- Competències Clau:- El perfil ha de demostrar competències en les següents àrees:- Gestió: Presa de decisions orientada a resultats, Organització i planificació, Recerca d´informació, Orientació al canvi, Gestió d´incidències.- Personals: Compromís amb l´organització i les persones, Orientació al client/proveïdor, Innovació, Comunicació empàtica, Treball en equip.- Altres requisits