A ILERTEC, creiem i invertim en el desenvolupament professional i personal dels nostres equips i actualment ens trobem en la recerca d'un/a tècnic/a Helpdesk pel nostre departament de Sistemes.Ets una persona orientada a la qualitat i el client intern amb capacitat de resolució, orientació els resultats i t'agrada treballar en equip.FuncionsConfiguració i manteniment de servidors en entorns WindowsConfiguració de firewall i VPNGestió de entorns cloud: Microsoft 365Gestió de copies de seguretat: Acronis, VeeamAssistència tècnica a clients remota i presencialValoremExperiència mínim de 2 any resolent incidències en remot i in-situ com a Tècnic/a de 2on nivell de Cau/HelpDeskTitulació CFGS Administració de Sistemes informàtics en xarxa (CFGM sistemes microinformàtics)Carnet de conduirCapacitat de resol·lució d'inicidencies de forma autonoma.Què Oferim?- Lloc de treball estable, dintre d'un equip dinàmic i innovador.- Jornada complerta ( dill a dij. 8:00 a 17:15 Divendres de 8:00-14:15)- Lloc treball presencial, amb possibilitat de realtizar alguna jornada de forma remota..