Som la Fundació Nous Cims, una entitat sense ànim de lucre que identifica reptes socials no coberts o amb marge de millora, a partir dels quals impulsem canvis transformadors, persona a persona, amb inconformisme i compromís.
* Impulsem projectes innovadors que proposen solucions sostenibles amb una mirada a llarg termini.
* Creiem que per impulsar un canvi profund en la societat és clau generar coneixement que contribueixi a revitalitzar i enfortir el tercer sector.
* Apostem per compartir aprenentatges i treballar de manera col·laborativa.
* Establim aliances estratègiques per amplificar l’impacte i posicionar-nos com a referents en els nostres diferents àmbits d’actuació.
Sobre les responsabilitats
Sota l'orientació i la supervisió directa de la responsable d’administració, contribuirà a garantir l’eficiència, transparència i rigor en la gestió administrativa i comptable de la fundació, assegurant el compliment dels procediments interns i normatives en l’àmbit de gestió. També, haurà de facilitar el registre adequat, el control de les operacions i de la informació financera, contribuint així a l'assoliment dels objectius de la fundació.
Les teves tasques principals seran :
* Executar els registres comptables, mantenint la integritat i precisió de les dades financeres (analítica, comptes de cost, etc.).
* Registrar factures de proveïdors.
* Seguiment i control de pagaments.
* Suport a la responsable d’administració en el tancament comptable mensual i anual.
* Col·laborar amb altres àrees per resoldre problemes administratius i de funcionament.
* Organitzar, digitalitzar i arxivar documents administratius, comptables i legals.
* Control i manteniment de bases de dades internes.
* Elaborar i actualitzar manuals de procediments interns.
* Recolzar en l'elaboració d’informes.
* Garantir el compliment de normatives com protecció de dades, fiscalitat, comptabilitat, facturació, blanqueig de capitals, etc.
* Gestionar subvencions i assegurar el compliment dels requisits administratius.
* Identificar àrees de millora en l’àmbit administratiu.
* Realitzar tasques administratives addicionals segons sigui necessari.
Això es per a tu si :
* Tens més de 3 anys d’experiència en administració, amb coneixement de les funcions descrites i operativa habitual.
* Formació mínima CFGS en administració i finances.
* Coneixement en comptabilitat, finances, anàlisi i costos, i normatives (PGC).
* Alt nivell de competències digitals, especialment en Office 365 i Excel avançat.
* Parles català, castellà i francès amb fluïdesa.
També es valorarà :
* Coneixement en entitats sense ànim de lucre i/o fundacions.
* Nivell d'anglès B2 o superior.
I tens les següents habilitats :
* Iniciativa i autonomia, proactivitat.
* Capacitat de gestionar múltiples tasques i establir prioritats.
* Compromís amb la qualitat i la millora contínua.
* Habilitats de planificació i gestió del temps.
* Flexibilitat davant canvis normatius i escenaris nous.
* Habilitats de comunicació i treball en equip.
* Confidencialitat i integritat en la gestió d’informació.
* Vocació de servei.
El compromís de Nous Cims amb l’equip
Valorem la cultura d’innovació, experimentació i avaluació contínua (SEA). Oferim mesures de benestar com flexibilitat horària, teletreball, formació, promoció interna i altres beneficis com àpats a preu reduït, píndoles de benestar, Family Day, fruita a l’oficina, entre d’altres. La jornada és temporal fins a finals de 2025.
#J-18808-Ljbffr