**EL PROJECTE A DESENVOLUPAR**:Seràs el Secretari/a del Servei assignat sent responsable de la part administrativa i contribuint al bon funcionament del mateix.**LES RESPONSABILITATS**:- Donar suport a l’organització interna del servei assistêncial en aspectes relacionats amb l’assistència i la gestió del servei.- Gestió i planificació de les agendes dels professionals del servei (reunions, actes reunions de Servei, sales, links).- Recepció diària i lliurament d’inter-consultes.- Gestió de sol-licituds (SIFCO): Sol-licitar-lo si cal a les CCAA en cas que pacients d’altres comunitats autònomes no tinguin l’ordre d’assistència.- Gestió amb sistema Bold.- Gestió d’informes.- Atenció telefònica interna/externa.- Coordinació de la creació i modificacions d’agendes dels professionals del servei amb l’equip de administratiu (tancaments, obertures).- Acompanyament i gestió d’accessos de les noves incorporacions i residents al servei d’Oftalmologia (informàtics, roberia).- Control i petició d’existències de material d’oficina del servei.- Gestió i actualització protocols Gestor Documental.- Suport amb la gestió de reclamacions.- Centralització i gestió de les peticions del servei (Caus, primes, permisos).- Rebre i canalitzar la correspondència al personal del servei.- Difusió dels comunicats interns, reunions, sessions, congressos, etc. (centralització Caps Servei i Secció).- Suport en la realització de documents, presentacions (Caps Servei i Secció).- Comunicació i xarxes socials de l’activitat del servei.- Gestió tràmits oficials (Caps Servei i Secció).- Recopilació de l’activitat assistêncial anual del Servei.**JORNADA HORARI I CONTRACTE**:- La jornada serà del 100%.- Horari: de dilluns a dijous de 8:00h a 16:26h, amb una hora per dinar, i divendres de 7:30h a 14:56h.- Contracte indefinit.**EL PERFIL QUE BUSQUEM**:- Estar en possessió del títol Administratiu/va.- Experiència mínima d’un any en les tasques anteriorment descrites.- Nívell alt de català parlat i escrit.- Coneixement i experiència en Microsoft Office (word, excel i power point) a nívell d’usuari.- Tenir competències relacionades amb els nostres valors institucionals.**VALOREM**:- Experiència realitzant tasques de Secretaria de Servei a l’Hospital Sant Joan de Déu.- Nívell d’anglès alt.- Català nívell C.- Coneixements d'altres idiomes.**DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR**:Per a poder inscriure’t a aquesta oferta de treball i adjuntar el teu Currículum Vitae clica al botó “Inscriu-te” que veus en aquesta mateixa pantalla.Esplugues de Llobregat, 6 de juny de 2024.