A Àbac Assessors, despatx professional a Terrassa, busquem talent amb visió de futur.
Som un equip tecnològicament avançat, membre del Centro de Innovación de Despachos Profesionales (CIDP), socis de la xarxa internacional iusTime i Partner Oficial de Holded.
Creiem en una assessoria que evoluciona, que digitalitza processos i que aposta per la Intel·ligència Artificial (IA) com a eina clau per oferir més valor als nostres clients.
Quines seran les teves funcions?
* Gestionar tot el cicle comptable d'una cartera de clients (societats i autònoms).
* Confeccionar i presentar impostos trimestrals dels clients assignats.
* Preparar les empreses per les noves obligacions del Veri*Factu i la Factura Electrònica.
* Incorporar la IA en els processos de producció del departament.
* Automatitzar, dins l'entorn del portal del client, la comunicació i la gestió documental.
* Preparar les comptabilitats per a analítiques de dades i informes econòmico-financers.
* Participar en el disseny d'un nou servei d'anàlisi econòmica-financera amb Power BI i IA.
* Col·laborar en la digitalització i automatització de processos interns.
Què demanem?
Experiència mínima de 2 anys en un departament comptable (empresa o despatx professional), gestionant tot el Cicle comptable complet, amb programes de gestió Tresoreria i conciliació bancària amb eines tecnològiques d'última generació. (Abstenir-se perfils sense coneixements del cicle comptable complet.)
Formació : Grau mitjà o superior en Administració i Finances, o estudis universitaris en ADE, Economia, Comptabilitat i Finances.
Perfil professional: Persona comunicativa, amb visió comercial i capacitat per gestionar nous projectes amb clients.
Imprescindible: Domini d'Excel i eines ofimàtiques.
Experiència amb programes com SAGE, A3, Holded o Contaplus.
Coneixements i ús pràctic de la Intel·ligència Artificial, comptabilitat amb OCR, o integració de dades entre programes.
Idiomes: Català, castellà i anglès.
Valorem Especialment
* Experiència en conciliacions bancàries automàtiques, comptabilitat amb OCR, o integració de dades entre programes.
* Coneixement d'eines com Autodespro, NET Asesor, BiLoop o Kairos.
* Experiència amb ERP SAGE despachos/Murano o Holded.
* Coneixements de Power BI i IA aplicada.
* Perfil extrovertit i amb capacitat per atendre clients (perfil Front Office).
Què t'oferim?
Incorporació a un despatx líder en innovació tecnològica i assessorament integral.
* Contracte indefinit i incorporació immediata.
* Flexibilitat horària i opció de teletreball parcial després de 6 mesos.
* Jornada intensiva els divendres i durant el període vacacional.
* Formació contínua a càrrec de l'empresa (CEF, Euncet, col·legis professionals...).
* Menjador-office a les instal·lacions.
* Accés als grups professionals i esdeveniments de CIDP, iusTime i Holded (Accountex, tallers, jornades, Partner Day...).
* Pla de carrera professional real, amb accés a la posició de Consultor/a en 1,5-2 anys.
* Retribució fixa + variable, segons perfil i experiència.
* Banda salarial entre ******€ i ******€, depenent de l'aportació del candidat/a.
* No es descartarà cap candidatura per motius econòmics.
* Possibilitat de retribució flexible.
Per què Àbac Assessors?
Perquè apostem per una assessoria moderna, col·laborativa i orientada al creixement professional.
Tindràs l'oportunitat de formar part d'un equip que integra tecnologia, coneixement i persones, amb la voluntat de transformar el sector.
Ubicació
Terrassa.
Descartarem els candidats/tes amb residencia a més de ***** km de distància al centre de treball.
Incorporació immediata.
Si creus que és el teu moment per créixer professionalment, envia'ns el teu CV a ******.
Forma part d'Àbac Assessors.
#J-18808-Ljbffr