Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Gestor de reclamacions i retenció de clients (barcelona)

Barcelona
Etalentum
Gestor
Publicada el 30 octubre
Descripción

Descripción de la oferta

Important empresa catalana del sector de Telecomunicacions, en constant desenvolupament i creixement, precisa incorporar un/a Gestor/a de reclamacions i retenció de clients, la missió del qual serà l'atenció a l'usuari, resolució de queixes i reclamacions i retenció d'amenaces de baixa d'usuaris.
En dependència del Responsable de l'equip de suport i atenció a l'usuari, les principals tasques i funcions del lloc de treball seran les següents:

- Atenció a l'usuari via telèfon, mail, xat, etc.
- Gestionar i resoldre les consultes i les incidències rebudes de casos conflictius.
- Gestionar, de forma conjunta amb els departaments corresponents, totes les queixes i reclamacions rebudes.
- Gestionar la retenció de totes les amenaces de baixa.
- Cobrir les necessitats de formació dels agents i personal de botigues d'acord a les preguntes més freqüents.
- Substituïr al coordinador durant la seva absència (realitzar les seves tasques).

S'ofereix:

- Estabilitat laboral en empresa del sector de les telecomunicacions referent en l'àmbit català i en creixement exponencial.
- Formació contínua i opcions reals de desenvolupament professional.
- Excel-lent ambient laboral.
- Horari: de 10h a 19h, de dilluns a divendres.

Es requereix:

- Do de gents i habilitats comercials, resiliència, empatia, persona resolutiva amb habilitats per a treballar de forma autònoma.
- Capacitat de comunicació, paciència i capacitat de treball en equip.
- Experiència realitzant tasques similars en empresa de telefonia, asseguradora, elèctrica o de serveis financers, per exemple.
- Residència al Maresme o comarques limítrofes.

Estudios mínimos
- ESO o Batxillerat.

Experiência mínima
- Es requereix experiència mínima de 2 anys en atenció a l?usuari, gestió de reclamacions, resolució d?incidències i gestió de retencions.

Idiomas mínimos
- Català i castellà: natius.

Requisitos valorables
- Domini de Google Suite (Aplicacions de Google) i experiència en l'ús de CRM.

Inscribirse en la oferta
- Telecomunicaciones
- Barcelona, España
- Contrato
- Indefinido
- Jornada completa
- Salario bruto fijo no especificado

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Oferta cercana
Gestor inmobiliario independiente
Barcelona
Autónomo
IAD JoinIAD ES
Gestor
Oferta cercana
Gestor inmobiliario independiente
Badalona
Autónomo
IAD JoinIAD ES
Gestor
Oferta cercana
Gestor inmobiliario independiente
El Prat de Llobregat
Autónomo
IAD JoinIAD ES
Gestor
Ofertas cercanas
Empleo Etalentum
Empleo Etalentum en Barcelona
Empleo Recursos Humanos en Barcelona
Empleo Barcelona
Empleo Provincia de Barcelona
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > Empleo Recursos Humanos > Empleo Gestor > Empleo Gestor en Barcelona > Gestor de Reclamacions I Retenció de Clients (Barcelona)

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar