Descripció del servei:
La unitat de serveis jurídics del Consorci contribueix a l’assoliment dels objectius estratègics i vetlla per la seguretat jurídica i bon funcionament dels seus òrgans de govern i direcció, donant suport a l’actuació dels professionals i fomentant la cultura del compliment normatiu.
La unitat assumeix, entre d’altres, el suport als òrgans de govern i gestió, la contractació administrativa (tramitació, seguiment dels procediments de licitació i execució per assegurar la seva adequada tramitació i posterior execució d’acord amb la normativa vigent), els convenis i acords amb altres entitats, la transparència, els procediments administratius, l’assistència i recolzament a auditories i controls i altres operacions relacionades amb el patrimoni del consorci (donacions, herències, finques, etc.).
Funcions generals i específiques:
Aquest anunci es formula per cercar un perfil tècnic idoni per realitzar les següents funcions:
* Convenis i altres formes de col·laboració. Gestió i tramitació de convenis de col·laboració i altres formes d’acord que realitza l’entitat.
* Contractació pública: gestió i tramitació dels procediments de contractació pública del centre.
* Informes jurídics per a la resolució de recursos especials o administratius en l’àmbit de contractació pública o d’altres matèries.
* Així com qualsevol altra funció o tramitació relacionada amb el dret administratiu.
Transversal a l’àmbit:
* Atenció i assessorament als i les professionals de l’organització en matèria de dret administratiu.
Requisits:
* Titulació oficial universitària de llicenciatura o grau en dret i, en aquest darrer cas, màster oficial.
* Nivell de català C1.
Es valorarà:
* Currículum Vitae.
* Estar habilitat per exercir com advocat/da d’acord amb la llei 34/2006 d’accés a la professió.
* Experiència d’un mínim de 2 anys en les àrees i funcions esmentades, preferentment en dret administratiu de l’entorn públic sanitari.
* Formació postgraduada i/o específica relacionada amb les funcions del lloc de treball.
* Competències transversals:
* Disposició a l’aprenentatge: curiositat, motivació i iniciativa per a aprendre coses noves.
* Orientació a objectius, capacitat resolutiva i de treball col·laboratiu.
* Vocació de servei, comunicació i empatia.
* Flexibilitat i adaptabilitat.
S’ofereix:
La persona seleccionada es vincularà mitjançant un contracte de reforç fins el 31/12/2025. Les condicions laborals són les establertes en el III Conveni SISCAT, amb jornada completa.
Condicions:
* Jornada completa de 37,25 hores setmanals, amb flexibilitat horària.
* Possibilitat de treball a distància parcial (a convenir).
* Salari: 36.320,06€ brut/any.
Procés de selecció:
Les condicions generals d’aquesta convocatòria es regiran pel què recull el present anunci. Les persones candidates se sotmetran a les proves següents:
* Valoració curricular.
* Entrevista personal o valoració directiva.
* Prova psicotècnica.
Es podran afegir les proves competencials que es considerin necessàries. Les persones no seleccionades podran ser considerades per ocupacions similars.
Documentació i inscripció:
Documentació:
Caldrà adjuntar en el moment de la inscripció els següents documents en format PDF:
* - Curriculum vitae.
* - Titulació acreditativa del requisit.
* - Carta de presentació i motivació per al lloc de treball.
La no presentació de la documentació requisit pot comportar l’exclusió de la candidatura.
Informació: Per a consultes, us podeu adreçar a seleccio@tauli.cat indicant el número de referència d’aquest anunci.
Data de termini: Fins al dia 29 d’abril de 2025
Codi de plaça: 9304 #J-18808-Ljbffr