S´ofereix la possibilitat d´incorporar-se en un sector en creixement, el de la gestió dels ajuts als projectes inversió, R+D i altres, mitjançant un contracte de treball per una vacant de consultor/a administrativa/econòmica. Es tracta d´un lloc de treball amb molt bones opcions de progressió professional.
En concret, es busca una persona per a la realització de tasques econòmiques i d´assessorament financer-fiscal per justificar econòmicament projectes de R+D+i d´empreses clients. Les tasques a realitzar en el dia a dia són les següents: - Assessorament en matèria de deduccions fiscals en R+D+i. - Realització anàlisis cost-benefici del retorn d´un projecte. - Recopilació de la documentació econòmica per justificar la despesa d´un projecte de R+D+i. Posterior anàlisi i treball de la corresponent documentació per a la realització de les justificacions econòmiques dels diferents projectes. - Realització de pressupostos dels projectes de R+D+i. - Gestió de cartera de clients. - Gestió de certificacions de projectes de R+D+i actuant com a interlocutor entre l´empresa i l´entitat certificadora i, posteriorment, amb el Ministeri de Ciència i Innovació per a l´obtenció de l´Informe Motivat. - Realització del càlcul de la deducció en R+D+i. - Revisió d´alguns assentaments comptables relacionats amb despeses elegibles de projectes de R+D+i. - Realització de previsions de deduccions i d´informes sobre l´evolució d´aquestes deduccions. De manera puntual, per donar suport a altres departaments portar a terme les funcions següents: - Realització de plans d´inversions i d´estratègies de finançament. - Càlculs de ràtios financeres necessàries per poder optar a certes convocatòries. - Anàlisis de la salut econòmica de les empreses.
* Experiència 1 anys. Mínima experiència o coneixement en la gestió administrativa/finances/fiscalitat
* llicenciatura o enginyeria - administració i direcció d'empreses-ciències empresarials
* llicenciatura o enginyeria - economia
* títol de grau - economia
* català (parlat Superior, escrit Superior)
* espanyol (parlat Superior, escrit Superior)
* Competències / coneixements: - Coneixements bàsics de fiscalitat, comptabilitat i finances. - Aptituds de treball en equip. - Idiomes: Català i castellà. - Domini del paquet office -Experiència en atenció al client - Experiència en la gestió administrativa
* Disponibilitat de vehicle: automòbil
* Permisos de conduir: b
* Contracte laboral indefinit
* Jornada completa
* Altres dades d'interès: Horario de entrada flexible