 
        
        Seleccionem, un/a coordinador/a pel Servei d’Intervenció Socioeducativa de Vacarisses per una vacant fiable. La persona seleccionada s’ocuparà de:. 
**Atenció directe infants i famílies**: 
- Acollida i rebuda dels infants i famílies al servei 
- Acompanyament, orientació i seguiment dels infants i joves 
- Dinamització, elaboració i seguiment projectes/activitats grupals 
- Convocatòria i dinamització activitats amb les famílies 
- Gestio de conflictes i acompanyament emocional a infants i famílies. 
- Gestió cohesió grupal infants i famílies 
- Presentació trimestral a les famílies de la programació 
- Seguiments puntuals segons necessitats amb les famílies 
**Gestió i documentació** 
- Suport en la inscripicio i entrevistes inicials a les famílies. 
- Elaboració de la programació anual 
- Elaboració, seguiment i avaluació dels Plans Educatius Individuals (PEIS). 
- Elaboració de la memòria anual i diari de camp. 
- Avaluaciço inicial, continua i final. 
- Realització de llistats d’assistència. 
**Coordinacions**: 
- Coordinació de l’equip d’Espai d’Infants i Medi Obert 
- Coordinacions internes i externes amb agents del municipi 
**Difusio i comunicació**: 
- Reunions amb escoles i diferents AFAS per explicar el servei 
- Elaboració de cartells de difusió i publicació a les xarxes socials Ajuntament, participació ràdio Vacarisses, entre d’altres 
- Representació del SIS envers l’ajuntament, SUMAR i els agents locals 
**S'ofereix**: 
Contracte: contracte indefinit parcial, a raó de 30 hores setmanals 
Horari: Dilluns de 15h-19:30h, dimarts, dijous i divendres de 9h-14:30h, dimecres torn partit de 9h-15h i de 16h-19h. 
Salari: A concretar. 
**Formació**: titulació universitària de l’àmbit de les ciències socials, preferentment Educació Social. Formació específica en el camp de la infància i l’adolesència. 
**Experiència**: es requereix experiència prèvia de dos anys en intervenció socioeducativa i gestió de projectes o serveis similars, aixi com experiència en conducció d’equips. Formació i/o experiència en treball amb famílies i capacitat parentals. 
**Perfil Competencial**: Pensem en un professional amb capacitat de coordinació i gestió de projectes, amb habilitats comunicatives i per la presa de decicions. 
**Altres**: 
- Domini del Paquet Office i eines tecnològiques de gestió. 
- Domini del Català i Castellà. 
**T'interessa participar en la selecció per aquesta posició?** 
Per a inscriure't i adjuntar el teu Currículum vitae clica el botó de la part dreta de la pantalla **"Inscriu-te manualment