Objectiu: Desenvolupar tasques de suport financer i administració.- Suport a tasques comptables i administratives en: o Gestió comptable amb el programa de gestió Finances (ERP). o Gestió proveïdors i/o clients, amb els programes de gestió Compres i vendes (ERP). o Gestió de pagaments i cobraments. o Realització de compres. o Arxiu de documentació, tant en paper com digital. o Qualsevol altre tasca relacionada. - Suport a la sol-licitud i justificació d’ajuts econòmics per projectes. - Altres tasques de suport administratiu a la resta de l’entitat.- Experiència 1 anys. Mínim 1 any. Es valorarà experiència en auditoria comptable. Formació: Grau mig o superior en Administració i Finances.- TÍTOL FP DE GRAU MIG- Administració i Finances- català (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)- Competències / coneixements: Professionals: responsabilitat, capacitat de treball, rapidesa en l’execució de tasques, gestió del temps, adaptació als canvis, iniciativa i resolució de problemes. interpersonals: treball en equip, comunicatiu/va i de fàcil accés, sensibilitat social, ordre, puntualitat i disponibilitat.- Contracte laboral temporal (6 mesos)- Jornada intensiva- Altres beneficis: Tipus contracte: Temporal 6 mesos i transformació en indefinit. Altres beneficis: Valor social afegit.