Cerquem Coordinador / a de Gestió per als Serveis d'Atenció Domiciliària a 20 hores setmanals, per assumir la gestió i organització integral del servei del Masnou.
La persona seleccionada s'ocuparà de la gestió i organització integral del servei, incloent la recepció i gestió dels casos i serveis provinents de Serveis Socials, així com l'atenció i gestió de trucades i consultes dels treballadors/es i usuaris/es dels serveis. Dirigirà, organitzarà i motivarà l'equip de treball, gestionarà els calendaris laborals, farà seguiment i control de les hores per a l'elaboració de la facturació, i tramitarà totes les incidències del servei.
* 20h setmanals de dilluns a divendres.
* Experiència en administració i gestió de persones és valorable.
* Es busca un / a professional compromès / a i orientat / da a la millora de la qualitat de vida de les persones, amb capacitat de treball en equip, flexibilitat, compromís i orientació a la persona. També es valoraran competències com lideratge i gestió d’equips, negociació, innovació, planificació i organització, així com habilitats d’anàlisi i resolució de problemes.
* Domini del Paquet Office i eines tecnològiques de gestió.
* Estàs interessat / da en participar en la selecció per a aquesta posició?
Per inscriure't i adjuntar el teu Currículum Vitae, clica el botó de la part dreta de la pantalla.
#J-18808-Ljbffr