Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Comercial senior / jefe de ventas (barcelona)

Barcelona
FC Barcelona
Jefe de ventas
Publicada el 18 octubre
Descripción

Al Barça som MÉS QUE UN CLUB perquè tenim un ferm propòsit: volem transformar el món a través de la nostra manera d’entendre l’esport, amb la nostra essència Barça, i amb el nostre compromís social.
Quina és la nostra essència?
Tenim un estil propi ... quan juguem volem guanyar, però sobretot volem jugar sense renunciar al nostre estil.
Som una escola de vida que forma persones a través de l’esport.
Treballem per la igualtat de gènere en l’esport potenciant els equips femenins.
Creiem en les diferents disciplines, per això competim amb 5 esports professionals diferents.
Treballem amb els millors professionals i experts del món de l’esport, generant nous coneixements que apliquem i compartim.
Sabem que l'esport pot ser una eina de canvi social ; per això, els nostres valors inspiren les nostres accions tant dins com fora del terreny de joc.
Som un Club propietat de més de 144.000 socis i sòcies que prenen grans decisions democràticament.
Fomentem la inclusió de la diversitat de manera equitativa entre totes les persones del nostre entorn.
Per tot això, podem fer realitat el nostre propòsit essent capdavanters, amb la nostra personalitat i els nostres valors.

Què busquem?

L’Àrea Comercial busca incorporar una persona en la posició de Senior Sales Executive VI P amb la missió de comercial de captació i fidelització de clients amb la responsabilitat de gestionar el cicle complet de la relació comercial: des de la prospecció inicial fins al tancament, i seguiment i repetició. El focus principal serà identificar i captar empreses amb gran potencial de negoci, expecialment aquelles amb perfil per adquirir els productes d'Hospitality més VIP i exclusius a l'estadi. A més, haurà de gestionar comptes exigents amb un nivell alt de servei, orientació premium i captació de personalització, assegurant una relació a llarg termini basada en la confiança i la qualitat.
Funcions principals:

# Prospecció i captació de nous clients

Desenvolupar una cartera pròpia de clients potencials mitjançant cold calling, networking, eines digitals (LinkedIn, CRM) o esdeveniments.
Identificar oportunitats de negoci segons segment i territori, amb criteri d'anàlisi comercial.
Elaborar propostes comercials a mida i presentacions adaptades als criteris de cada client.
Fer seguiment dels leads i millorar el rati de conversió amb accions eficients i orientades a resultats.
Negociació i tancament de contractes
Aportar intel·ligència de mercat i propostes de millorar l'estratègia comercial i el posicionament.
Anàlisis de la competència, proposant noves alternatives per millorar l'acció comercial

# Gestió i fidelització de clients (KAM)

Gestionar la carteria pròpia, vetllant pel servei premium i l'experiència postvenda.
Mantenir una relació propera i proactiva amb el client per detectat noves necessitats (cross-selling / up-selling)
Coordinar processos interns: contractació, facturació, seguiment d'incidències i operativa d'esdeveniments
Participar en operatives de dia de partit segons calendari rotatiu (caps de setmana)

Requisits:

Comercial amb capacitat per treballar en equip, compromesos amb la feina, íntegre amb la presa de decisió, dinàmic i capaç de reaccionar amb entorns de canvi.
Experiència comercial en el sector Real Estate, inversor o similars.
Orientat a negoci que gaudeixi del producte que tenim.
Experiència mínima de 5 anys en captació de clients, cold calling i receca de clients 2.0
Perfil amb capacitat de comunicació en català, castellà, anglès i un altre idioma molt valorable
Alt poder de negociació amb directius i alts càrrecs.
Persona organitzada, metòdica, rigorosa i orientada a resultats.
Coneixements d'Office i eines CRM (Salesforce)
Coneixement e-commerce, entorns digitals i estratègies de captació online són un plus

Al FC BARCELONA garantim processos de selecció lliures de prejudicis i amb igualtat d'oportunitats i no discriminació per raons d'origen, gènere, discapacitat o edat a totes les persones candidates durant el procés de selecció i que seran avaluades d’acord amb els requisits de l’oferta laboral amb transparència.

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Oferta cercana
Comercial senior / jefe de ventas
Barcelona
FC Barcelona
Jefe de ventas
Oferta cercana
Jefe comercial
El Masnou
Nationale Nederlanden
Jefe de ventas
Oferta cercana
Jefe/a comercial de eventos
Barcelona
Fira Barcelona
Jefe de ventas
Ofertas cercanas
Empleo Ventas en Barcelona
Empleo Barcelona
Empleo Provincia de Barcelona
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > Empleo Ventas > Empleo Jefe de ventas > Empleo Jefe de ventas en Barcelona > Comercial Senior / Jefe De Ventas (Barcelona)

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar