Descripció Cerquem Coordinador / a per la nova obertura del Centre de Serveis de Gent Gran d'Albi, el qual dóna serveis en tres àmbits d'actuació : atenció personal, atenció a la família i atenció a l'entorn i accessibilitat. Dirigit a persones majors de 65 anys que volen o necessiten serveis per millorar la seva qualitat de vida i sentir-se acompanyats. En dependència de la Responsable de Centres Diürns de Gent Gran, serà la responsable de dirigir, coordinar i posar en marxa els procediments d'actuació que es desenvolupen en el centre. Planificar, revisar i fer el seguiment de les activitats i tallers. Vetllar per la correcte cobertura del centre i gestionar la incorporació de noves persones usuàries. Aplicació i desenvolupament del model de treball. Gestió dels diferents aspectes relacionats amb l'atenció a les persones ateses al centre, així com de l'atenció a les famílies. Aspectes de contractació Jornada: 40h setmanals de dilluns a divendres. Incorporació: 25 d'agost Contracte: Indefinida Salari: Rang de 25.500 a 30.000 euros bruts anuals Formació: Llicenciat / da, diplomat / da o graduat / da en l'àmbit social : Treball Social, Educació Social, Psicologia, Infermeria, Teràpia Ocupacional, Fisioteràpia o similar. Experiència: Aportar almenys 2 anys d'experiència en la gestió i coordinació d'un servei. Perfil Competencial: pensem amb un / a professional compromès / a i orientat / da en la millora de la qualitat de vida de les persones, treball en equip, flexibilitat, compromís i orientació a la persona. Així com competències específiques del lloc, lideratge i gestió d’equips, negociació, innovació, planificació i organització i habilitats d’anàlisi i de resolució de problemes. Altres requisits i competències Domini del Paquet Office i eines tecnològiques de gestió. Domini del Català i Castellà. #J-18808-Ljbffr