Responsabilitats del lloc de treball
1. Estudis de mercat de diferents zones i municipis segons les necessitats estratègiques.
2. Captació d’habitatges i prospecció en lloguer i en venda.
3. Visites als habitatges i valoració del seu estat pel lloguer o la compra.
4. Presentació de serveis i assessorament dels aspectes jurídics i tècnics que implica el lloguer d’un habitatge.
5. Negociació del preu de lloguer.
6. Recepció i estudi de la documentació necessària per a la signatura del contracte d’arrendament.
7. Assessorament a la propietat de l’habitatge sobre els aspectes jurídics i tècnics que implica el lloguer.
8. Informes sobre reparacions o reformes a realitzar en els habitatges captats.
9. Disseny de material de comunicació amb enfocament didàctic per a la cerca d’habitatge.
10. Contribuir i donar suport a la planificació i seguiment del procés de cerca d’habitatge orientat a resultats de les persones usuàries del programa: èmfasi en estratègies de cerca, de comunicació i l’apoderament personal.
11. Donar suport a les persones allotjades en el maneig i ús de l’habitatge, les instal·lacions i electrodomèstics.
12. Gestió del CRM del parc d’habitatges: introducció, modificació o baixa de les dades dels habitatges.
13. Altes, baixes, modificacions, venciments i declaracions de sinistres en les pòlisses de llar del parc d’habitatges.
14. Suport en reparacions menors de les instal·lacions dels habitatges.
15. Suport en l’elaboració de les memòries tècniques i informes de seguiment del programa.
16. Relació amb proveïdors relacionats amb el manteniment i condicionament dels habitatges, visites i reparacions.
17. Altes, baixes i modificacions de subministraments del parc d’habitatges de l’entitat.
18. Gestió dels locals on Provivienda desenvolupa activitat: captació, assegurances, subministrament, etc.
19. Gestió del magatzem: control de stock, inventaris, informes, etc.
Permisos de conduir: b. català (parlat c2 - d.mestratge, escrit c2 - d.mestratge)
#J-18808-Ljbffr