Desde Masergrup volem deixar emprempta i seguir creixent, per això necessitem incoporar a una persona al nostre equip i que formi part de la nostra història.
Busquem una persona altament organitzada, proactiva i amb experiència en funcions d'assistència a alta direcció, capaç de coordinar i supervisar el funcionament d'una oficina composta per un equip de 5 persones en les àrees d'administració i suport comercial. Aquesta figura serà clau per garantir l'eficiència operativa, el correcte servei al client i el compliment dels objectius interns, a més de donar suport directe a la Direcció General.
QUINES SERIEN LES TEVES FUNCIONS?
* Assistir directament a la Direcció General en la gestió diària, organització de l'agenda, preparació de reunions i seguiment de tasques estratègiques.
* Supervisar i coordinar l'equip d'oficina (6 persones), assegurant el correcte rendiment, l'atenció adequada als clients i la resolució eficient d'incidències.
* Vetllar pel compliment dels procediments interns i dels estàndards de qualitat en el servei.
* Elaborar i controlar escandalls de preus, anàlisi de marges i seguiment d'indicadors clau de gestió.
* Preparar informes de dades financeres, de costos i de vendes per a la presa de decisions.
* Preparar presentacions comercials, informes i documentació corporativa en PowerPoint i altres formats.
* Col·laborar amb els departaments comercial, financer i de màrqueting en projectes transversals.
QUÈ ESPEREM DE TU?
* Experiència d'uns 5 anys en llocs similars com a Assistent de Direcció, Secretari/a Executiu/a o Responsable d'Oficina.
* Experiència en supervisió d'equips i capacitat de lideratge.
* Domini d'Excel (nivell avançat) i maneig d'eines d'anàlisi de dades.
* Alt nivell en l'elaboració de presentacions en PowerPoint i redacció de documents corporatius.
* Idiomes: català i castellà. Es valorarà nivell alt d'anglès.
* Excel·lents habilitats de comunicació, organització i gestió del temps.
* Capacitat resolutiva i orientació als resultats.
Busquem una persona amb atenció al detall, organitzada i responsable capaç de liderar equips i amb orientació al client.
ES VALORARÀ:
* Experiència en entorns comercials o de gran dinamisme empresarial.
* Coneixements d'anàlisi financer i control de costos.
* Proactivitat en la millora de processos interns.
QUÈ OFERIM:
* Contracte estable i en desenvolupament en un grup amb més de 20 anys de trajectòria i en continu creixement.
* Horari de dilluns a divendres.
* Menjador amb zona de descans.
* Servei de càtering a les instal·lacions.
No t'esperis i inscriu-te a la nostra oferta i forma part de #MASERGRUP.
Ens agradaria conèixer-te!
#J-18808-Ljbffr