Empresa de trabajo temporal orientada a la satisfacción del cliente interno, el trabajador que presa sus servicios y el cliente externo, la empresa que contrata
Funciones
Empresa ubicada en la zona del Bages precisa incorporar un/ a Tècnic/a de RRHH per tal de realitzar les següents funcions:
- Gestionar els procesos de selecció de personal.g
-Planificar i executar el procés d'acollida i noves incorporacións de persones.
-Gestionar l'adminitració de personal.
-Coordinar i gestionar la vigilància de la salut.
- Executar accions de comunicació interna.
-Atendre consultes i incidències de personal.
Requisitos
Grau en Psicologia, ADE, Relacions Laborals.
Ms Office usuari.
Sofware RRHH.
Català i Castellà parlats i escrits perfectament.
Anglès nivell mig - alt.
Experiència mínim 2 anys en l'àmbit de Recursos Humans o administració de personal
Se ofrece
Compromís amb l' organització.
Proactivitat.
Millora continua.
Habilitats comunicatives.
Discreció i confidencialitat.
Organització i planificació.
Treball en equip.
Horari partit matí i tarda.