Quim som? A Marlex som una consultora de Recursos Humans amb més de 27 anys d'experiència en la Selecció i Gestió de Talent per les Organitzacions. RHH per treballar a la nostra oficina ubicada a PONENT.
Quina és la missió de Interim Consultant?
La missió de L'Interim Consultant és promoure la màxima qualitat en el servei de selecció de perfils de treball temporal.
L'Interim Consultant promou la construcció d'una base de dades de candidatures extensa, actualitzada i compartida per totes les oficines de Marlex, i potencia el treball en equip entre àrees i la coordinació de grans comptes.
El teu dia a dia En dependència directa de la Interim Area Manager, les responsabilitats de la persona seleccionada seran:
Donar cobertura a totes les necessitats de forma ràpida, àgil i garantint la màxima qualitat.
Ser responsable del procés de selecció end to end (recollir DPT amb el client, redactar i publicar oferta laboral, cribratge curricular, entrevistes telefòniques i presencials, presentar i defensar candidatures).
Ser la persona de referent.
Formar part d'una empresa líder en el sector dels RRHH amb més de 30% de creixement els últims anys.
~ Retribució fixa segons vàlua i experiència de la persona + variable mensual per objectius.
~ Flexibilitat horària d'entrada (entre les 8h i 9:30h) i sortida (entre les 17h i les 18:30h).
~ Una tarda lliure i un dia de teletreball a la setmana!
~