Per a important empresa internacional del sector alimentari (carni), cerquem una figura d´administratiu/va controller de RRHH. Aquesta persona serà el referent en la planificació i el control de les dades de RRHH, col·laborant estretament amb el departament de producció.
Les seves tasques, entre d´altres, seran:
- Controlar i garantir que la plantilla estructural es mantingui alineada amb el maping previst i gestionar les desviacions.
- Validar els fitxatges i les targetes horàries, assegurant una imputació correcta als centres de cost i unitats organitzatives.
- Fer seguiment de labsentisme, sortides de personal i hores extres.
- Gestionar i actualitzar horaris i calendaris laborals.
- Controlar el pressupost de personal i supervisar les variables mensuals que afecten la nòmina.
- Garantir lactualització contínua del quadre de treballadors ETT comparat amb el mapeig de plantilla.
S´ofereix:
- Possibilitat de creixement i pla de carrera en empresa puntera al sector.
- Remuneració segons experiència aportada.
- Horari central flexible. Oferta de treball a la comarca Garrotxa
Experiència requerida:
- Experiència en tasques similars en entorn industrial a producció, compres, aprovisionament, etc.
Formació requerida:
- CFGM o CFGS o FP en administració, finances o similars.
Idiomes requerits:
Castellà: nadiu.
Català: avançat.
Anglès: valorable.