Hospital Sant Joan de Déu
L'Hospital Sant Joan de Déu Barcelona és un dels centres europeus més importants en les especialitats de Pediatria, Ginecologia i Obstetrícia. El centre es caracteritza per l'alta especialització i tecnologia, per ser una referència en assistència, docència i recerca. El nostre model assistencial compagina la ciència, els avanços tècnics i la humanització, des del respecte a la dignitat de la persona.
Descripció de l'oferta
EL PROJECTE A DESENVOLUPAR:
Formaràs part del Servei d'Admissions de l'Hospital Sant Joan de Déu, per donar suport a la planificació de gestió dels professionals, i facilitar la comunicació interna i externa, d'acord a les normes establertes i els procediments interns.
LES RESPONSABILITATS:
* Donar recolzament a la gestió i planificació dels professionals d'Admissions.
* Conèixer i fer un ús correcte del programa de gestió de personal Bold.
* Identificar les necessitats de cobertura i resoldre les incidències sorgides a través del programa de gestió de personal Bold.
* Fer la planificació i cobertura dels professionals segons les necessitats de l'àrea.
o Introduir les incidències al programa de gestió BOLD.
o Fer gestió de bossa d'hores.
o Realitzar les propostes de contractació, annexes i la sol·licitud d'accessos dels professionals de nova incorporació.
o Donar resposta dels saldos horaris dels professionals.
* Donar suport als Coordinadors/es d'Admissions per realitzar les necessitats de cobertures urgents i planificades.
* Atendre les trucades relacionades amb l'àmbit de contractació del professional d'Admissions.
* Gestionar les peticions de les noves contractacions.
* Fer recollida i explotació de dades relacionades amb els indicadors de millora de l'àmbit d'Admissions.
* Fer difusió de comunicats interns, sessions, formacions i congressos.
* Participar a les reunions de coordinació amb els comandaments.
* Donar recolzament en l'acollida de professionals de nova incorporació, i estudiants en pràctiques.
* Donar suport expert a les àrees en la resolució de convocatòries.
* Donar resposta a les necessitats administratives de la unitat corresponent, tot contribuint al bon funcionament de l'àrea.
* Control i enviament a la DPiV de les sol·licituds vinculades amb reduccions de jornada i excedències.
* Coordinació amb la Direcció de Persones i Valors.
JORNADA HORARI I CONTRACTE:
* Jornada: 100%
* Horari: de dilluns a divendres de 07:30h a 15:32h amb 1 hora per dinar de 13:00h a 14:00h, presencialment.
* Es treballaran dissabtes, diumenges i festius intersetmanals alterns 1 de cada 3 planificats per seqüència, en horari de 08:00h a 16:00h amb 1 hora per dinar, telemàticament.
* Descans dijous o dimarts segons calendari rotatori de tres setmanes.
* Contracte indefinit.
Requisits
EL PERFIL QUE BUSQUEM:
* Estar en possessió del títol FP II Administratiu, Cicle formatiu de grau superior (branca administrativa), Tècnic/a Superior en assistència a la Direcció Cicle de Secretariat, o títol de Grau universitari.
* Experiència mínima d'1 any com administratiu/va realitzant funcions relacionades amb el lloc de treball de similars característiques.
* Coneixement i experiència en Microsoft Office (word, excel i power point) a nivell d'usuari avançat.
* Nivell alt de català i castellà parlat i escrit.
* Tenir les competències relacionades amb els nostres valors institucionals.
VALOREM:
* Coneixement i experiència en el programa de gestió de personal Bold.
* Català nivell C.
* Coneixements d'altres idiomes.
DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR:
Per a poder inscriure't a aquesta oferta de treball i adjuntar el teu Currículum Vitae clica al botó "Inscriu-te" que veus en aquesta mateixa pantalla.
El termini de presentacions de sol·licituds serà fins el dia 7 de gener de 2026.
T'animem a centrar la teva candidatura en la teva experiència i competències. No és necessari incloure fotografia, gènere o edat.
Esplugues de Llobregat, 15/12/2025