Descripción de la oferta
El nostre client és una important empresa del sector de la construcció, que es troba buscant un/a Recepcionista/Administratiu/va
Quines seran les teves funcions?
-
Gestió de correu electrònic i postal: recepció, classificació i distribució de documentació.
-
Organització d’agendes i cites: coordinació de reunions entre clients i professionals de l’assessoria.
-
Arxiu i digitalització de documents: manteniment de l’ordre documental físic i digital.
-
Suport administratiu: elaboració de documents bàsics, escaneig, fotocòpies, actualització de bases de dades.
-
Facturació i cobraments senzills: suport en la gestió de rebuts, pagaments o entregues de documentació fiscal
Què t’oferim?
- Ambient de treball innovador i dinàmic
- Vacant sólido
- Lloc de treball: Manresa
- Horari: dilluns a dijous de 9.30h a 12.30h
- Sou competitiu
Et vols incorporar en una empresa en constant creixement, dinàmica i orientada a futur?
Si ets inquiet, tens ganes d’aprendre constantment i busques un bon ambient de treball, aquesta es la teva oportunitat!
Required Skill Profession
Other General