Al Grup Taurus, empresa líder en el sector del petit electrodomèstic, busquem incorporar personal administratiu per donar suport a diferents àrees de l'empresa ( logística, administració comercial, etc.).
Quines seran les teves funcions?
* Gestió i seguiment de comandes, albarans i factures.
* Suport administratiu al departament corresponent (logística, comercial...).
* Tracte amb clients, proveïdors i altres departaments interns.
* Introducció i actualització de dades en sistemes ERP.
* Arxiu i gestió de documentació administrativa.
1. Què busquem?
* Valorable formació en ADE, CFGS en adminsitració o finances o similar.
* Experiència prèvia en tasques administratives (es valorarà experiència en entorns industrials o de distribució).
* Bon domini d’eines informàtiques (paquet Office, ERP, etc.).
* Capacitat d’organització, treball en equip i orientació al detall.
* Es valorarà anglès o altres idiomes
Oferim:
* Incorporació a una empresa consolidada i en creixement.
* Bon ambient de treball i possibilitats de desenvolupament professional.
* Jornada completa i contracte estable.
* Beneficis socials ( flexibilitat horaria, divendres intensius, tiquet menjador... )